| کد خبر: 214337 |

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اعلام کرد؛

◄ بزرگترین پیست کارتینگ شرق کشور در تربت حیدریه

مشهد| رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از آغاز عملیات احداث بزرگترین پیست کارتینگ اتومبیل رانی شرق کشور با همکاری بخش خصوصی در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

 مشهد ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از آغاز عملیات احداث بزرگترین پیست کارتینگ اتومبیل رانی شرق کشور با همکاری بخش خصوصی در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، این پیست با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان در حال احداث است و امید داریم تا هفته دولت افتتاح و مورد استفاده ورزشکاران قرارگیرد.

رضایی بیان کرد: با توجه به استقبال عموم از رشته مهیج اتومبیلرانی بویژه در بخش کارتینگ  با راه اندازی این پیست، در فاز نخست امکان میزبانی شهرستان درمسابقات استانی و در رشته های کارتینگ و اسلالوم در بخش اتومبیل برای شهرستان فراهم خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ما؛ در بازدید از پروژه احداث پیست کارتینگ اتومبیل شرق کشور، مجید رضایی اعلام کرد: این پیست با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان تربت حیدریه در حال احداث است و امید داریم تا هفته دولت افتتاح و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

داور و مربی رسمی فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی و سرمایه گذار پروژه پیست کارتینگ، حسن قوامی گفت: فاز نخست با مساحت ۱۰هزار مترمربع و صرف هزینه ۱۰میلیارد ریال تا دوماه آینده قابل بهره برداری است. وی افزود: این بخش شامل پیست کارتینک با چهارلاین استاندارد، بخش اداری و فضای آموزشی، چهار پارکینگ اختصاصی دائم و لحظه ای، سیستم ثبت زمان شبکه، خودروهای کارتینگ، رختکن ورزشکاران، جایگاه تماشاچی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی می باشد.

قوامی بیان کرد: در فاز دوم طول مسیر از ۸۵۰ متر به ۱۶۰۰ متر توسعه می یابد که با تکمیل آن امکان برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی(کاریتنگ، اسلالوم و دریفت) و موتور سواری سرعت (ریس) در سطح کشوری فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.