| کد خبر: 212444 |

◄ خرید و اجاره آپارتمان در چهارگوشه تهران به‌راحتی آب خوردن

سامانه هوشمند کیلید، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان خرید، فروش و اجاره مسکن به‌راحتی این اطلاعات را کسب کرده و با برخورداری از دانش کافی از بازار مسکن از بین فایل‌های اختصاصی ثبت شده ملک مورد نظر خود را خرید یا عرضه کنند.

تین نیوز

در شرایطی که به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا بازار مسکن در ماه‌های انتهایی سال گذشته دچار رکودی جدی شد وزارت راه و شهرسازی آماری را منتشر کرد که بر پایه آن در دوماهه ابتدایی سال جاری قیمت مسکن در مناطق 22گانه تهران رشدی چشمگیر را داشته است.

طبق آخرین آمار این وزارتخانه قیمت هر متر مربع آپارتمان در تهران در فروردین‌ماه معادل 15 میلیون و 545 هزار تومان بوده است که این میزان در اردیبهشت‌ماه به متری 17 میلیون تومان رسیده است. در این شرایط افرادی که متقاضی خرید، فروش و یا اجاره مسکن هستند برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان احتمالی باید اطلاعات جامعی را در خصوص بازار مسکن و آمار معاملات داشته باشند تا در این برهه زمانی دچار آسیب نشوند.

در همین راستا نیز سامانه هوشمند کیلید، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان خرید، فروش و اجاره مسکن به‌راحتی این اطلاعات را کسب کرده و با برخورداری از دانش کافی از بازار مسکن از بین فایل‌های اختصاصی ثبت شده ملک مورد نظر خود را خرید یا عرضه کنند.

 اجاره آپارتمان در پاسداران

پاسداران یکی از محله‌های پر طرف‌دار شمال شرق تهران به شمار می‌رود که مرز بین مناطق 3 و 4 شهرداری تهران است. آب‌وهوای مطلوب، دسترسی مناسب به امکانات، وجود خانه‌ها با متراژ بالا، وفور خانه‌های متنوع مطابق با هر نوع سلیقه‌ای و همچنین درهم‌آمیختگی بافت سنتی و مدرن میزان تقاضا برای سکونت را در این منطقه را بالا برده است اما قیمت بالای خانه‌های این منطقه باعث شده که متقاضی برای اجاره آپارتمان در پاسداران زیاد باشد.

محله پاسداران از مناطقی است که بسیاری از ساکنان تهران تمایل به سکونت در آن را دارند اما بازار رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران بسیار داغ است و متقاضیان برای رهن و اجاره در این محله نیز باید از بودجه‌ای در خور توجه برخوردار باشند زیرا قیمت رهن و اجاره نیز در این منطقه بالاست.

ارزان‌ترین مناطق برای اجاره آپارتمان در پاسداران محله‌های هروی، اختیاریه و بخشی از فرمانیه و اقدسیه هستند و گران‌قیمت‌ترین منطقه نیز محله گلستان است بنابراین افرادی که تمایل به اجاره آپارتمان در پاسداران دارند به‌راحتی می‌توانند با توجه به بودجه خود با استفاده از سامانه هوشمند کیلید اقدام به جستجوی خانه کنند.

اجاره آپارتمان در نواب

یکی از محله‌های معروف جنوب غربی تهران منطقه نواب نام دارد. این محله به دلیل گستردگی در چهار منطقه 10، 11، 16 و 17 شهرداری تهران قرار گرفته و به دلیل جمعیت زیاد و تردد بالا یکی از مناطق زنده تهران به شمار می‌رود. قیمت خرید و اجاره آپارتمان در نواب به نسبت پایین است.

از محله‌های قدیمی منطقه نواب می‌توان به خیابان‌های قصرالدشت، سلسبیل، بریانک و حسام‌الدین اشاره کرد که البته در کنار این بافت قدیمی ساخت‌وسازهایی مدرن نیز صورت‌گرفته و همین امر باعث شده که میزان تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در نواب بالا رود.

دسترسی مطلوب منطقه نواب به نقاط مختلف تهران، وفور مراکز خرید و فروشگاه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پارک‌ها و مراکز تفریحی نیز زندگی را برای ساکنان این منطقه آُسان کرده است.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در نواب به نسبت پایین است و به همین دلیل متقاضیان با هر میزان بودجه‌ای قادر به خرید یا اجاره آپارتمان در نواب خواهند بود اما با توجه به متراژ و امکانات ملک قیمت‌ها در این محله متغیر است. در این منطقه نیز متقاضیان اجاره آپارتمان در نواب می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید متناسب با بودجه خود ملکی را جهت سکونت انتخاب و پس از بازدید حضوری اقدام به عقد قرارداد کنند.

خرید آپارتمان در نارمک

نارمک از محله‌های واقع شده در شمال شرقی تهران است که در منطقه 8 شهرداری قرار گرفته است. این محله به دلیل برخورداری از 100 میدان اصلی محله صد میدان نیز نامیده می‌شود. از خیابان‌های اصلی نارمک می‌توان به آیت‌الله شهید ثانی یا همان 24 متری نارمک، هنگام، رسالت، سمنگان، مدائن و فرجام اشاره کرد که قیمت خرید آپارتمان در نارمک به‌خصوص در این مناطق به نسبت بالاتر است.

این محله به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مطلوب و فضای دلنشین محلی مناسب برای سکونت افرادی است که تمایل به زندگی در هوایی پاکیزه را دارند. علاوه بر آن امکانات بهداشتی و آموزشی، رفاهی و تفریحی و همچنین مراکز خرید و فروشگاه‌های متعدد نیز زندگی را برای سکونت در این منطقه آسان کرده است به همین دلیل تقاضا برای خرید آپارتمان در نارمک زیاد است.

به‌طورکلی قیمت خرید آپارتمان در نارمک متوسط رو به بالاست و به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در نارمک می‌توانند بر حسب متراژ، موقعیت و سن بنا خانه‌هایی را با رنج قیمتی بین متری 16 میلیون تا 16 میلیون و 700 هزار تومان را بیابند. متقاضیان خرید آپارتمان در نارمک با توجه به تفاوت قیمتی در بخش‌های مختلف این محله می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را به‌راحتی از بین فایل‌های ثبت شده جستجو کرده و پس از بازدید نهایی اقدام به خریداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.