| کد خبر: 210523 |

◄ وضعیت ۱۱۴‌ شهر سفید اعلام شد

حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه پس از نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت ۱۱۴‌ شهر سفید اعلام شد.

تین نیوز

حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه پس از نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت ۱۱۴‌ شهر سفید است.

به گزارش تین نیوز، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اعلام همکاری وزات صمت، وزارت بهداشت و اتاق اصناف گفت: تا روز یکشنبه برخی فعالیت‌ها که در شهرهای سفید می‌توانند از سر گرفته شود، برای تصویب به ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ خواهد شد.

وی درباره‌ی وکالت‌نامه‌های انتقال خودرو توضیح داد: به دلیل هم‌زمانی این وکالت‌نامه‌ها با تعطیلات کرونا و عید نوروز، پیشنهاد شده است که این تعطیلات جز روزهای غیرکاری که در وکالت‌نامه‌ها ذکر شده، قرار گیرد. در صورت تصویب ستاد ملی کرونا مشکل حدود صد هزار نفر که قبلا این وکالت‌نامه‌ها را دریافت کرده بودند، حل خواهد شد.

ذوالفقاری درباره‌ی ترافیک و وضعیت حمل و نقل عمومی گفت: شهرداری‌ها مکلف خواهند شد که تمام پروتکل‌های بهداشتی را در وسایل حمل و نقل از جمله اتوبوس و تاکسی‌های ایمترنتی رعایت کنند و بر مبنای رعایت پروتکل‌های بهداشتی طرح ترافیک خود را تنظیم کنند. 

وی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است طرح ترافیکی اعمال شود، حتما باید به گونه‌ای باشد که ازدحام و یا فشاری بر حمل و نقل عمومی که خارج از پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت است، وارد نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.