| کد خبر: 202441 |

راه دسترسی به بندر امیرآباد اولویت اساسی وزارت راه است

وزیر راه و شهرسازی، راه دسترسی به بندر امیرآباد را اولویت اساسی بیان کرد و گفت: باید برای توسعه بندر و راه دسترسی برنامه ریزی شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی، راه دسترسی به بندر امیرآباد را اولویت اساسی بیان کرد و گفت: باید برای توسعه بندر و راه دسترسی برنامه ریزی شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محمد اسلامی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از راه دسترسی به بندر امیرآباد، صفی آباد و میانکاله بهشهر افزود: ایمن کردن راه‌ها از موارد مهم است و تمام سعی ما این است که دسترسی به بندر با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان داشت: بندر امیرآباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی از اهمیت ویژه برخوردار است و باید تلاش برای توسعه بندر و راه دسترسی با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی با اشاره به اینکه مردم دو دغدغه اشتغال و مسکن دارند؛ خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت مردم و با جذب سرمایه گذاری مناسب، در توسعه اشتغال گام برداریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شبه جزیره میانکاله از آن به عنوان ذخیره گاه مناسب نام برد که شرایط اولین اکوپارک کشور در میانکاله فراهم است.

وی همچنین در مورد بندرامیراباد گفت: امیرآباد به عنوان نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب است.

وی افزود: تکمیل اسکله رو رو با ارسال مراسلات محصولات باغی و شیلاتی، در ماه‌های آینده در دستور کار است و درآمدزایی مناسبی برای استان خواهد داشت.

اسلامی گفت: همه دغدغه ما ارائه تسهیلات لازم به سرمایه گذاران و توسعه صادرات است و در این بخش از صادرات و سرمایه گذاران استقبال می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.