| کد خبر: 20108 |

اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال

تین نیوز | شهردار منطقه ۲ قم گفت: برای انجام پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام خمینی ۱۱۱ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قم هزینه شده که البته این هزینه برای تمام بخش‌های پروژه از جمله تملک و اجرا بوده است.
 
سجاد خدایی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیر ‌همسطح یادگار امام خمینی(ره) گفت: این پروژه امشب به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: این تقاطع غیرهمسطح مسیر دسترسی بلوار یادگار امام به بلوار امام رضا(ع) است که و در زیر ریل راه‌آهن سراسری این زیرگذر ایجاد شده است.
 
شهردار منطقه 2 قم طول این پروژه را 550 متر اعلام و اظهار کرد: برای انجام این پروژه 111 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قم هزینه شده که البته این هزینه برای تمام بخش‌های پروژه از جمله تملک و اجرا بوده است.
 
وی مدت زمان اجرای این پروژه را یک سال عنوان کرد و گفت: طولانی شدن این پروژه به دلیل وجود معارضاتی بر سر راه این زیرگذر بود و در راستای اجرای این پروژه انتقال دکل برق فشار قوی با اعتبار برق 8 میلیارد ریال و جابه‌جایی ریل راه‌آهن با اعتبار یک میلیارد ریال اجرا شد و مابقی اعتبارات برای کارهای اجرایی و عمرانی پروژه مانند جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت، احداث پل، دیواره‌ها، فضای سبز و پیاده‌سازی هزینه شده است.
 
خدایی جهاد نصر اصفهان را پیمانکار ابتدایی پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام خمینی(ره) معرفی و بیان کرد: کارهای عمرانی و اجرایی این پروژه توسط پیمانکاران فعال دیگر منطقه 2 شهرداری قم انجام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: بلوار یادگار امام خمینی(ره) به سمت خیابان اصلی منطقه 2 قبل از ساخت این تقاطع بن‌بست بود که با احداث این تقاطع غیرهمسطح بلوار امام رضا(ع) به منطقه 2 متصل شد.
 
شهردار منطقه 2 قم گفت: این پروژه ترافیک منطقه 2 از جمله خیابان‌های جوادالائمه و توحید که شریان‌های ارتباطی با مناطق دیگر شهر قم بوده را کاهش می‌دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.