| کد خبر: 200354 |

حضور وزیر راه در نشست کمیسیون عمران مجلس

در نشست هفته جاری کمیسیون عمران مجلس با حضور اسلامی وزیر راه، برنامه وزارتخانه برای اجرای طرح ملی مسکن مورد بررسی قرار می گیرد.

تین نیوز

 در نشست هفته جاری کمیسیون عمران مجلس با حضور اسلامی وزیر راه، برنامه وزارتخانه برای اجرای طرح ملی مسکن مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نشست کمیسیون عمران مجلس در روزهای (دوشنبه و سه‌شنبه 4 و 5 آذر ماه) برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در نشست روز دوشنبه کمیسیون عمران مجلس، تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور حناچی شهردار پایتخت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در ادامه نشست این کمیسیون، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در جلسه، گزارشی درباره برنامه های این سازمان در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی ارائه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس، برنامه های این وزارتخانه در کنترل قیمت ها و حذف اثر غیرواقعی افزایش نرخ بنزین و برنامه وزارت راه برای اجرای طرح ملی مسکن بررسی می شود.

در ادامه نشست روز سه شنبه این کمیسیون، اسلامی وزیر راه و شهرسازی به سوالات نمایندگان از جمله سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک، سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار و نیکشهر و یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد پاسخ خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.