| کد خبر: 198313 |

تردد کامیون‌ها در محور قصرشیرین ممنوع شد

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در مسیر اسلام آباد و قصرشیرین برای کامیون‌ها و تریلرها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در مسیر اسلام آباد و قصرشیرین برای کامیون‌ها و تریلرها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ محمد حیدری با اشاره به موج سنگین بازگشت زائران منتهی به ایلام، خسروی، حمیل، اسلام آباد، کرمانشاه و همدان، اظهار داشت: تردد در راه‌های مواصلاتی استان دو طرفه و سنگین است و در مسیرهای ذکر شد محدودیت ترافیکی داریم و در مسیر اسلام آباد و قصرشیرین برای کامیون‌ها و تریلرها به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

حیدری افزود: محدودیت تردد از محورهای اسلام آباد به سمت حمیل و ایلام نیز با توجه به موج سنگین بازگشت زائران داریم.

رئیس پلیس راه استان، از افزایش 56 درصدی تردد در ایلام خبرداد و افزود: تردد اسلام آباد به سمت خسروی نیز 36 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است ناوگان عمومی نیز 54درصد افزایش تردد داشته‌ایم.

حیدری بیشترین آمار تصادفات را در مسیر بازگشت زائران عنوان کرد و افزود: با توجه به استراحت‌گاه‌هایی که در مسیر زائران آماده پذیرایی هستند، عمده علت تصادفات خستگی و خواب آلودگی رانندگان تشخیص داده شده است.

این مسؤول از آماده باش کامل پلیس راه در ایلام، مهران و خسروی به صورت شبانه روزی خبرداد و افزود: طرح ترافیکی پلیس راه از 13 مهر ماه لغایت 16 مهر بوده و طرح ویژه از 16 مهر ماه تا اول آبان با 140 تیم به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

حیدری تاکیدکرد: عمده رانندگان رعایت قوانین را دارند، همکاران برخورد با تخلفات را با جدیت لازم برخورد می کنند تا رفتار اشتباه عده ای شیرینی سفر را تلخ نکند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.