| کد خبر: 193495 |

صادرات بیش از ۸۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰۰ میلیون دلار کالای صادراتی در چهار ماه نخست امسال از گمرکات استان کرمانشاه صادر شده است.

تین نیوز

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰۰ میلیون دلار کالای صادراتی در چهار ماه نخست امسال از گمرکات استان کرمانشاه صادر شده است.

خلیل حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال 821 میلیون دلار کالا به وزن یک میلیون و 788 هزار تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش هشت درصد کاهش و از حیث وزن یک درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: 420 میلیون دلار با وزن 944 هزار تن از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه،  پرویزخان، خسروی و پاوه  اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش یک درصد افزایش و از حیث وزن هشت درصد کاهش داشته است.

حیدری گفت: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت 338 میلیون دلار کالا با وزن 772 هزارتن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند‌ که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن سه درصد افزایش و از حیث ارزش 28 درصد کاهش داشته است.

وی مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در 4 ماه نخست سال 1398 از گمرکات استان کرمانشاه را 534 نوع کالا عنوان کرد و افزود: در چهار ماهه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 21 کشور صادرات قطعی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.