| کد خبر: 198265 |

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ 25 الی 28 مهرماه تمام ظرفیت ناوگان عمومی برای انتقال زائران از مرزهای چهارگانه اختصاص یافته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ 25 الی 28 مهرماه تمام ظرفیت ناوگان عمومی برای انتقال زائران از مرزهای چهارگانه اختصاص یافته است. حسین مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تاکنون 11 هزار نفر توسط ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری به مرز شلمچه و چذابه منتقل شده‌اند، گفت: انتقال زائران از مرزهای چهارگانه به استان نیز در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: از تاریخ 25 الی 28 مهرماه تمام ظرفیت ناوگان عمومی برای انتقال زائران از مرزهای چهارگانه اختصاص یافته است، بنابراین مسافران در این ایام از سفرهای غیرضرور به سایر نقاط کشور بپرهیزند و یا با خودروی شخصی سفر کنند.

وی در خصوص افزایش قیمت کرایه‌ها در ایام بازگشت زائران اربعین، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه در این ایام وجود ندارد و نظارت بر این موضوع در این ایام تشدید می‌شود.

حسین مالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تاکنون 11 هزار نفر توسط ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری به مرز شلمچه و چذابه منتقل شده‌اند، گفت: انتقال زائران از مرزهای چهارگانه به استان نیز در حال انجام است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: از تاریخ 25 الی 28 مهرماه تمام ظرفیت ناوگان عمومی برای انتقال زائران از مرزهای چهارگانه اختصاص یافته است، بنابراین مسافران در این ایام از سفرهای غیرضرور به سایر نقاط کشور بپرهیزند و یا با خودروی شخصی سفر کنند.

وی در خصوص افزایش قیمت کرایه‌ها در ایام بازگشت زائران اربعین، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه در این ایام وجود ندارد و نظارت بر این موضوع در این ایام تشدید می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.