| کد خبر: 198176 |

تردد بیش از ۲میلیون وسیله نقلیه در طرح اربعین لرستان

در شش روز اول طرح اربعین حسینی ۲میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان لرستان تردد داشته‎اند.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان گفت: در شش روز اول طرح اربعین حسینی ۲میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان لرستان تردد داشته‎اند.

به گزارش تین نیوز ایرنا، مصطفی ملکی صادقی اظهار داشت: از آغاز طرح اربعین حسینی که از هفدهم مهرماه امسال آغاز شده به طور میانگین در هر روز ۴۶۸هزار وسیله نقلیه در راههای استان تردد داشته اند.

وی گفت: بیشترین تردد در روز هجدهم مهرماه با ۵۲۴ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه ثبت شده که ساعات اوج تردد نیز بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر گزارش شده است.

وی ادامه داد: محورهای سه راهی چالانچولان - خرم آباد، دورود- سه راهی چالانچولان، خرم آباد- پلدختر و سه راهی چالانچولان- بروجرد به ترتیب بیشترین میزان تردد را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

ملکی صادقی اضافه کرد: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این ایام مربوط به محور کمربندی جنوبی خرم آباد با ۴۲درصد است.

وی گفت: درمجموع در شش روز اول طرح اربعین حسینی هفت هزار و ۲۹۵ اتوبوس در محورهای استان تردد کرده اند که بیشترین تردد اتوبوس در سه راهی چالانچولان- خرم آباد با ۶هزار و ۶۴۰ دستگاه بوده است.

وی افزود: مرکز مدیریت راه های استان لرستان به شماره ۱۴۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی زائران ابا عبداله الحسین  درخصوص آخرین وضعیت راه های استان و محدودیت های ترافیکی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.