| کد خبر: 186990 |

◄ ارتقا آگاهی کارکنان اداره کل بنادر خوزستان در برابر آسیب های فضای مجازی

کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در برابر آسیب های فضای مجازی آگاهی ارتقا یافت.

تین نیوز

با هدف ارتقا آگاهی مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و خانواده های آنان در برابر خطرات و آسیب های فضای مجازی دوره آموزشی فرصت ها، آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در بندر امام  برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی این دوره ی آموزشی که طی سه نشست مجزا برای مدیران، کارکنان و خانواده های آنان  با همکاری اداره حراست این اداره کل طی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، شیوه های  ارتقای امنیت کاربران در فضای مجازی و ایمن سازی فعالیت ها در این فضا و نحوه ی محافظت کودکان و خردسالان در برابر آسیب های  آن  بحث و بررسی شده  و شرکت کنندگان در جریان این دوره درباره ی خطرات و آسیب های ناشی  از سهل انگاری و رعایت نکردن اصول حفاظت از اطلاعات شخصی آگاه شدند.

همچنین شرکت کنندگان طی نشست های مجزای این دوره ضمن استقبال وافر از موضوعات و مباحث مطرح شده  طی این دوره، پرسش ها و ابهامات خود را مطرح کرده و با نحوه ی صحیح رعایت اصول امنیت حفاظت  اطلاعات شخصی آشنا شدند.

یادآور می شود مصون سازی کارکنان و خانواده های آنان در برابر آسیب های فضای مجازی از اهم اهداف برگزاری دوره ی مذکور به شمار می آید که با بهره گیری از کارشناس برجسته امنیت اطلاعات کشور  برگزارشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.