| کد خبر: 183272 |

◄ کارگاه خبرنویسی در شبکه‌های اجتماعی در راهداری خوزستان

کارگاه خبرنویسی در شبکه‌های اجتماعی در محل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در اهواز برگزار شد.

تین نیوز

کارگاه خبرنویسی در شبکه‌های اجتماعی در محل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در اهواز برگزار شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: کارگاه خبرنویسی در شبکه‌های اجتماعی با حضور رابطین روابط عمومی ادارات راهداری برای آشنایی با اصول صحیح خبرنویسی و توجه به اهمیت برقراری ارتباط با رسانه ها برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام عباس بهرامی‌نیا با تاکید بر اهمیت ارتباط بین مردم و مدیران در پیشبرد اهداف سازمان گفت: ایجاد امنیت در تردد جاده‌ای و حمل‌ونقل ایمن از اهداف سازمان است که جز بااطلاع رسانی صحیح از فعالیت‌های انجام‌شده به مردم میسر نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: مدیران باید قادر باشند فعالیت‌های خود را به صورت هدفمند به اطلاع شهروندان برسانند که برای تحقق این امر کارشناسان روابط عمومی‌ها و رابطین آن‌ها باید با انواع رسانه و اصول نگارش حرفه‌ای در خصوص اطلاع‌رسانی آشنا باشند.

بهرامی نیا گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی‌ها و فراگیری مهارت‌های لازم از جمله خبرنویسی آنلاین و ارتقای سطح آگاهی آن‌ها نسبت به نقش رسانه های اجتماعی، بالا بردن کیفیت فعالیت‌ها و ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های اثربخش‌تر است.

این دوره خبرنویسی در شبکه‌های اجتماعی با تدریس زینب شریفی، دارای دکتری تخصصی ارتباطات اجتماعی و روزنامه‌نگاری به مدت یک روز برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.