| کد خبر: 177782 |

◄ حضور شهر فرودگاهی امام در بزرگ‌ترین رویداد هوایی کشور

نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (IranAirshow) با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی، تجاری، تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی صنعت هوانوردی از تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

تین نیوز

شهر فرودگاهی امام با برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نشست مدیران فرودگاهی مناطق آزاد کشور، هم‌اندیشی صاحبان مشاغل مرتبط با هوانوردی و کارگاه آموزشی مدیریت منابع فرودگاهی و صدور مجوز پرواز، حضوری مؤثر در نهمین دوره ایران ایرشو خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری IKACNews، شرکت شهر فرودگاهی امام باهدف معرفی آخرین اقدامات و دستاوردهای خود در حوزه‌های هوانوردی، لجستیک، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و توسعه زیرساخت در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (ایران‌ایرشو) حضور می‌یابد.

ایران‌ایرشو به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد هوایی کشور آخرین دستاوردهای هوایی، هواپیمایی و هوافضا از 115 شرکت داخلی و خارجی را به نمایش می‌گذارد و نقش بسزایی در گسترش مناسبات تجاری شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران صنعت هوانوردی دارد.

شرکت شهر فرودگاهی امام با غرفه‌ای به وسعت 140 متر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش بازدیدکنندگان را با آخرین فعالیت‌ها و رویدادهای این مجموعه در حوزه‌های عملیات هوانوردی و سامانه‌های ناوبری، برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری، عملیات ایمنی زمینی هواپیما و مدیریت اپرون، شهر الکترونیکی و خدمات در بستر فناوری اطلاعات، توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت فرودگاهی آشنا می‌سازد.

شهر فرودگاهی امام با برنامه‌هایی ازجمله برگزاری ورکشاپ مدیریت منابع فرودگاهی و صدور مجوز پرواز، جلسات عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌های مرتبط صنعت هوانوردی در خصوص افزایش توان عملیاتی، نشست هم‌اندیشی صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با هوانوردی در بستر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و هم‌چنین اولین نشست مدیران فرودگاهی مناطق آزاد با رویکرد توسعه بخش‌های مسافری بتا حضور پررنگ و مؤثری در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران خواهد داشت.

براساس این گزارش، نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (IranAirshow) با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی، تجاری، تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی صنعت هوانوردی از تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.