| کد خبر: 176773 |

غروی:

◄ حمل‌ونقل به برنامه‌ای جدید نیازمند است

حمل‌ونقل به برنامه‌ای جدید برای حل مشکلات و ورود به حمل‌ونقل بین‌المللی و توانایی رقابت با کشورهای همسایه نیاز دارد.

تین نیوز

بهروزغروی، مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز، گفت: برای اصلاح مدیریت لازم است که سازمان‌های متولی حمل‌ونقل در کشور از روزمرگی فاصله بگیرند تا  شروع به برنامه‌ریزی کرده و درد اصلی حمل‌ونقل را حل کنند.

وی با توضیح این‌که حمل‌ونقل به برنامه‌ای جدید برای حل مشکلات و ورود به بخش حمل‌ونقل بین‌المللی و توانایی رقابت با کشورهای همسایه نیاز دارد، ادامه داد: این سؤال مطرح است که مدیریت جدید چطور می‌خواهد با تفکیک قایل شدن بین موضوعات روزمره و مشکلات واقعی برنامه‌ای برای بهبود اوضاع داشته باشد؟

غروی ادامه داد: تاکنون برنامه‌ای که مدون بوده و توانسته باشد عدم اقتصادی بودن بخش حمل‌ونقل را حل کند وجود نداشته است. علت هم گرفتاری‌های روزمره سازمان‌های متولی است. اکنون در بیش‌تر بخش‌های وزارت راه و شهرسازی شاهد نوعی روزمرگی هستیم. در بخش مسکن گرفتاری‌های تحویل مسکن مهر و در بخش حمل‌ونقل مشکلات مربوط به لاستیک و گرانی قطعات وجود دارد.

 مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها این را هم اضافه کرد که کنترل وضعیت کامیون‌داران و رانندگان بخش برون‌شهری بدون برنامه و با ایشالا ماشالا گفتن امکان‌پذیر نیست و گفت: ما خواستار استفاده از تمام ظرفیت حمل‌ونقل هستیم و این مهم تنها وقتی ممکن است که برنامه محوری اولویت کاری مسئولان شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.