| کد خبر: 175760 |

باحضور وزیر راه و شهرسازی

◄ اولین اپلیکیشن صنعت هوانوردی ایران در فرودگاه امام‌خمینی راه‌اندازی شد

اولین اپلیکیشن در صنعت هوانوردی در شهر فرودگاهی امام با حضور عباس آخوندی رونمایی شد.

تین نیوز

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی در مراسم رونمایی از اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام عنوان، کرد: این پروژه پر هزینه نبود به همین دلیل حضور آقای آخوندی در رونمایی از آن بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد در ادامه مطلب فوق افزود : از زمانی که بنده و همکارانم فرصت خدمت‌رسانی در شهر فرودگاهی را پیدا کرده‌ام؛ بحث نحوه خدمت رسانی به مردم برایمان بسیار با اهمیت بود که این خدمات با چه ارزش و شیوه‌ای ارائه شود.

رئیس‌هیات مدیره شهر فرودگاهی امام با بیان این‌که ما حتی با تعریف سطح سرویس‌دهی خدمات مشکل اساسی داشتیم عنوان کرد: در مکان‌های عمومی که دولتی هستند تعریف سطح سرویس خدمات بسیار سخت است.

آدم‌نژاد در ادامه اظهار داشت: ما در شهر فرودگاهی امام حدودا 40 خدمت در حوزه فرودگاهی به مردم و دستگاه‌ها ارائه می‌دهیم و بروز مشکل در یک خدمت، عدم رضایت‌مندی مردم را در پی داشت.

این مقام مسئول در شهر فرودگاهی تصریح کرد: در اسناد بالا دستی به صورت مداوم عنوان می شود که دولت نباید خودش عامل توسعه باشد بلکه باید محرک توسعه قرار بگیرد. از همین‌رو لازم است ما شرایط را برای توسعه فراهم کنیم.

آدم‌نژاد به ویژه‌گی‌های اپلیکیشن صنعت هوانوردی اشاره داشت و افزود: تقریبا توانسته‌ایم همه خدمات را در این اپ تجمیع و به صورت یک‌پارچه در اختیار مردم و مسافران قرار بدهیم.

او یکی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن را تبدیل شنیدار به گفتار عنوان کرد و گفت: این اتفاق برای اولین بار است که صورت می‌گیرد که براساس آن ما در این اپ می‌توانیم با تمام لهجه‌ها و گویش‌های مختلف آن را تبدیل به نوشتار قابل فهم کند.

آدم‌نژاد با بیان این که ما تقریبا 90 سوالات را به صورت خودکار در این اپ داریم؛ عنوان کرد: این اپلیکیشن برای اولین بار در این صنعت هوانواردی راه‌اندازی شده است از همین‌رو سعی کرده‌ایم برای تمامی کاربران خود فکر کرده باشیم.

وی در در پایان از عقد قرارداد نیروگاه خورشیدی برای آینده نزدیک خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.