| کد خبر: 175271 |

◄ عرضه بلیت قطارهای اربعین «رجا» از روز دوشنبه

فروش بلیت قطارهای اربعین شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از ساعت 10‌صبح روز دوشنبه 23 مهرماه آغاز می‌شود.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ‌ 27 مهرماه تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده برای مسیر تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته‌شده است.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، محمد رجبی در خصوص برنامه‌های این شرکت برای سفرهای زیارتی اربعین حسینی به کشور عراق گفت: از حدود دو ماه پیش هلدینگ هگتا و دو شرکت زیرمجموعه‌اش یعنی رجا و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تامین با پشتیبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای ارائه خدمت به زائران حسینی تدارک دیده‌اند.

 وی اظهار کرد: تلاش شده است با تامین قطار به‌صورت فوق‌العاده تا ایستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران توسط آژانس‌های تامین و برنا گشت امید هر دو در قالب یک بسته هم‌چنین هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران توسط آژانس برنا گشت امید به‌صورت آپشنال در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 مدیرعامل رجا با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده در نظر گرفته‌شده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه و بالعکس افزود: سازمان قطارهای فوق‌العاده برای ایام اربعین چهار تخته، شش تخته و صندلی است.

 رجبی گفت: قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه براساس نوع قطار و به‌صورت تک مسیره از حدود 700هزار ریال تا حدود یک‌میلیون و 500هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی (نسبت به ساعت حرکت) نیز در آن محاسبه‌شده است.

 مدیرعامل آژانس خدمات مسافرتی جهانگردی تامین نیز در خصوص نرخ بلیت‌ اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس گفت: قیمت بلیت اتوبوس این مسیر به‌صورت رفت‌وبرگشت به قیمت یک‌میلیون و 500هزار ریال است.

 با توجه به‌تناوب نرخ ارز و به‌منظور جلوگیری از تفاوت نرخ‌ها در پرداختی از سوی زائران هم‌چنین سهولت در امر زیارت، شرکت برنا گشت امید آمادگی ارائه بسته ادامه مسیر بلیت ترکیبی، از مرز مهران به نجف اشرف و برگشت از کربلا به مرز مهران را با نرخ 5 میلیون و 600هزار ریال را دارد.

 علاوه بر عرضه بلیت قطار و اتوبوس‌های یادشده در دفتر مرکزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در تهران، تعدادی از نمایندگی‌های فروش منتخب نیز در این شهر اقدام به فروش بلیت قطارهای اربعین رجا می‌کنند که نام این دفاتر فروش در سایت رجا اطلاع‌رسانی می‌شود.

متقاضیان سفر اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر باید مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه را همراه داشته و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هرگونه مغایرت، غیر همنام یا مخدوش بودن موضوع را به اطلاع اپراتور فروش برسانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.