| کد خبر: 175247 |

آخوندی در نامه به رئیس قوه قضائیه: شرکت راهسازی ندارم

وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اظهارات کذب نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی‌های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی شد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اظهارات کذب نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی‌های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی طی نامه‌ای به آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اظهارات کذب نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درخصوص دارایی‌های وی و مالکیت چندین شرکت راهسازی شد.

متن نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌اله آملی لاریجانی

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام

اخیرا ویدئویی توسط کانال تلگرامی رو در رو در سایت اینترنتی آپارات از آقای نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به آدرس https://www.aparat.com/rudarru انتشار یافته است. این کانال سایت اینستاگرامی به آدرس https://www.instagram.com/rudarru / دارد که این ویدئو را بر روی آن نیز انتشار داده است. وی در این ویدئو مدعی شده و این اتهام به اینجانب عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی وارد ساخته که دارای شرکت‌های راهسازی هستم و خودم با خودم پیمان می‌بندم. با توجه به اینکه وی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرد شناخته‌ شده‌ای است و سخن وی به عنوان نماینده مردم پژواک گسترده دارد، یا باید این موضوع را اثبات کند و یا آنکه دستور فرمایید دادگاه صالح وی و مسئول و صاحب‌امتیاز کانال رو در رو را به جرم نشر اکاذیب، افترا و تشویش افکار عمومی محاکمه و مجازات نماید.

اینجانب مدعی هستم که نه شرکت راهسازی دارم و نه حتی مالک یک سهم در یک شرکت راهسازی هستم و گفته وی کذب محض، افترا و تشویش افکار عمومی است. با توجه به اثر تخریبی که اینگونه اظهارات کذب و افترا بستن به مسئولان بر حیثیت اجتماعی و سیاسی اینجانب و هم بر روان و اعتماد عمومی مردم به مسئولان نظام دارد، تسریع در رسیدگی قضائی و اعلام عمومی نتیجه موجب امتنان خواهد بود.

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

photo_2018-10-13_14-57-25

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    کسانی هستن که تحریک می کنن قشر زحمت کش راننده را. بنده راننده باز نشته وبا اینکه سها مدار و مدیر فنی سریع صفهان بازارچه اصفهان میباشم اگه کرایه بر حسب تن کیلو متر بشه خیلی شرکتها توان ادامه دادن ندارن کرایها پیش از حد میره بالا توافقی خوبه در ضمن حمل تقریبا کلیه بارهای ترافیکی استان را بنده حمل می کنم از صدور مجوز عاجزانه می خواهم که تهران با همه شرکتها همکاری بهتری بکنه و اغفال بعضی رانندگان حمل سنگین بار تهران نشن بار بریها و ماشندارنی که ما توان کمتری داریم در نظر بگیرین با تقدیم شایسترین ادب و حترام به تمامین امور حمل و نقل ایران

  • محسن 0 0

    آقای ناشناس مدیر فنی صریع صفاهان
    اول،
    نظر شما چه ربطی به این مطب دارد.
    دوم،
    نسل من و شما تا زنده هستیم نمیتونیم با آرامش کنار هم زندگی کنیم. میدونی چرا ؟

    چون دچار اختلال فرهنگی هستیم.
    مشکلات اقتصادی کشور دقیقا از فرهنگ امثال شما سرچشمه گرفته.
    اقای مدیر فنی اگر بچه داری دست کم اون را طوری تربیت کن و بهش آموزش بده که حقوق مادی و معنوی هم وطن خودش را رعایت کنه.
    طوری تربیتش کن که وزیر راهش بگه ممنون از اینکه به رانندگان کشورمون بها میدی.
    تا زمانی که مردم از لحاظ فرهنگی به نقطه ای نرسن که حقوق طرف مقابل خودشون را با میل و اشتیاق رعایت کنن مشکلات اقتصادی کشور بر طرف نخواهد شد.
    تا حقوق مادی طرف مقابلت را با دست خودت پرداخت نکنی که طرف مقابلت قدرت خریدش بالا بره و بتونه خرید کنه چرخ این اقتصاد نخواهد گشت.
    شما فکر نمیکنی اگر شما باربریها به حقوق خودتون قناعت میکردید و دستتون را توی جیب رانندگان بیرون میکردید طی یک چرخه اقتصادی کار به ورشکستگی کامیونداران نمیکشید.
    شما تا به حال فکر کردی اگر مدیران چابک تری داشتیم که سریع تر مشکلات را حس میکردنند و کرایه را افزایش میدادن کار به این صورت نمیشد.
    چه کنیم که باید با افکار امثال شما باید بسوزیم و بسازیم تا عمرمان تمام شود.
    ولی مردونه نسل بعدی را درست تربیتش کن تا بچه من و شما هم مجبور به سوختن و ساختن نشود.

    راستی موضوعی را گوش کن جالبه دهه 80 میلادی میدونی کشورهای اروپایی چطور مشکل حمل ونقل جاده ای خوشون را برای همیشه برطرف کردن.
    اروپا هم با چنین مشکلاتی روبرو بود.
    تصمیم گرفتن و با ارتقاء جایگاه اجتماعی رانندگان و بالا بردن دست مزد رانندگان شرکتی به طوری که دست مزد رانندگان مساوی با درآمد کامیوندارن شود مشکل خوشون را حل کنن.
    کامیونداران وقتی دیدن داشتن یا نداشتن کامیون فرقی در درآمد اونها نداره کامیونهای خوشون را رها کردن و رفتن راننده شرکتهای حمل و نقل شدن.
    با دست مزد بالا و یک بار برای همیشه اروپا مشکل کامیونداری خودش را حل و فصل کرد.

    حالا شما طرز فکر خوت را با این طرح بگذار کنار هم ببین با خودت چند، چندی.