| کد خبر: 168647 |

◄ آمادگی مجلس برای کمک به تامین مالی آزادراه تهران-شمال

علی لاریجانی پس از بازدید از مراحل ساخت این آزادراه در جمع پیمانکاران و کارگران گفت: امروز شاهد ساخت و پیشرفت پروژه‌ای هستیم که سال‌ها متوقف بود اما با تلاش و همت مضاعفی در پایان تکمیل آن قرار داریم.

تین نیوز

صبح امروز (4 تیرماه) عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه علی لاریجانی رئیس مجلس از قطعه 1 آزادراه تهران-شمال بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی لاریجانی پس از بازدید از مراحل ساخت این آزادراه در جمع پیمانکاران و کارگران گفت: امروز شاهد ساخت و پیشرفت پروژه‌ای هستیم که سال‌ها متوقف بود اما با تلاش و همت مضاعفی در پایان  تکمیل آن قرار داریم.

وی با بین اینکه این پروژه شامل استاندارهای زیادی است که می‌تواند برای معرفی به دنیا نمونه خوبی باشد، بیان کرد: حجم زیادی از کار فنی همراه با دقت‌نظر و مهارت زیاد به دست کارگران و با تلاش شرکت‌های ایرانی ساخته شده است.

وی ادامه داد: در مسیر و در جریان بازدید شاهد بودم که هر 5 کیلومتر پُر از تونل و پل‌های زیادی بود که این امر  حاکی از پیچیدگی کار در این پروژه است.

لاریجانی اضافه کرد:  این پروژه می‌تواند برای دانشجویان ما در دانشکده‌های فنی الگوی بسیار مهمی باشد.

وی از دست‌اندرکاران ساخت پروژه آزادراه تهران شمال قدردانی کرد و گفت: لازم است مجلس با تأمین منابع و دولت با تخصیص به‌موقع منابع از این پروژه ملی حمایت کند.

رئیس مجلس به اهمیت تحویل به‌موقع این پروژه اشاره کرد و گفت: در ذهن مردم این پروژه دارای سابقه طولانی است و بر همین اساس توقع داریم کار به‌موقع تحویل داده شود تا ذهنیت مردم نسبت به این پروژه اصلاح شود.

لاریجانی این را هم گفت که در صورت تکمیل و بهره‌برداری از قطعه اول این پروژه به‌عنوان کار عظیم در تاریخ ثبت خواهد شد.

آزادراه تهران -شمال

آزادراه تهران شمال

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.