| کد خبر: 161887 |

افتتاح پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه

​رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه گفت: پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه در محل تقاطع مسجد ابوالفضل (ع) با کمربندی بشرویه از سمت جاده فردوس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه  گفت: پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه در محل تقاطع مسجد ابوالفضل (ع) با کمربندی بشرویه از سمت جاده فردوس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی خیری گفت:  این پروژه با هزینه‌ای بیش از 2600 میلیون ریال از محل اعتبارت داخلی در سال جاری به پایان رسیده که جدول‌گذاری این محل با کمک شهرداری شهرستان بشرویه انجام‌شده است.

وی افزود: این اداره با استفاده از امکانات موجود در خصوص خاک‌ریزی، کوبیدگی و زیرسازی محل با حجم 2500 مترمکعب و مصرف 700 تن آسفالت، تعریض 2 دستگاه پل یک متری به عرض 10 متر و همچنین خط‌کشی و نصب علائم در محور اقدام کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه تصریح کرد: این محل جزو نقاط مستعد تصادف و پر تصادف محسوب می‌شد که اکنون با اجرای این عملیات، بهسازی و ایمن‌سازی شده و در حال حاضر دارای روشنایی نقطه‌ای بوده و اجرای روشنایی کامل آن در دست پیگیری و اقدام است.

وی یادآور شد: شهرستان بشرویه دارای بیش از 734 کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به‌تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام‌شده در خصوص انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود.

 

 


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.