| کد خبر: 15592 |

شرکت های حمل و نقل رعایت حقوق مسافر را در اولویت کاری خود قرار دهند

تین نیوز | مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان گفت: شرکت های حمل و نقل رعایت حقوق مسافر را در اولویت کاری خود قرار دهند و به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.
 
ناصر آل محمدی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه ارتقای خدمات بخش حمل و نقل مسافر ضمن تبریک فرا رسیدن عیدسعیدفطر از دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل مسافر استان خواست شرایط لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌ تر شدن دور دوم سفرهای تابستانی بویژه در ایام تعطیلات عید فطر  را در فضایی توام با ایمنی و آرامش  برای عموم مردم بویژه مسافران فراهم کنند.
 
وی اظهارداشت: ارتقای کیفیت خدمات به مخاطبان بخش، تکریم شایسته ارباب رجوع به عنوان ولی نعمت بخش حمل و نقل جاده ای بر اساس ارزش‌ های والای اسلامی از  برنامه ها و اهداف اساسی دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای استان است.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گیلان اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های کانون حمل و نقل مسافر و همدلی و همکاری مدیران، متصدیان و رانندگان شرکت های حمل و نقل مسافر استان و نظارت بهینه اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان به این مهم دست یافته و رضایت هموطنان که به حق ولی نعمتان صنعت حمل ونقل بویژه در بخش مسافری هستند را کسب و مسافران خاطرات خوشی از سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را در تمامی ایام با خود به یادگار داشته باشند.
 
وی در ادامه از عموم مردم نیز خواست با برنامه ریزی برای سفر بویژه با انتخاب زمان حرکت مناسب و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن کمک به کاهش ترافیک و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، سفری ایمن را تجربه و در نتیجه زمینه کاهش حوادث رانندگی را فراهم کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.