| کد خبر: 153168 |

رئیس سازمان شیلات ایران:مدیریت 11 هزار شناور صیادی با حمایت سازمان بنادر مقدور شده است

رئیس سازمان شیلات ایران ضمن تاکید بر جایگاه ویژه سازمان بنادر در تهیه غذای سالم گفت: مدیریت 11 هزار شناور صیادی با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی مقدور شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان شیلات ایران ضمن تاکید بر جایگاه ویژه سازمان بنادر در تهیه غذای سالم گفت: مدیریت 11 هزار شناور صیادی با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی مقدور شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، دکتر صالحی رییس سازمان شیلات ایران در حاشیه اولین همایش بین المللی اقیانوس شناسی در غرب آسیا به خبرنگار روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از گذشته بین سازمان شیلات ایران و سازمان بنادر و دریانوردی همکاری های تنگاتنگی وجود داشته و باید گسترش یابد .

وی ادامه داد: امروزه بیش از 11 هزار شناور صیادی در کلاس ها و اندازه های متفاوت بدون حمایت، پشتیبانی، کلاس بندی و تایید و مدیریت ناوبران، امکان حضور در دریا را نخواهند داشت و ما این ظرفیت را با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی داریم .

صالحی افزود: بزرگترین ناوگان دریایی را در خلیج فارس و دریای عمان امروز سازمان شیلات ایران و صیادان عزیز ما به خود اختصاص داده اند که ظرفیت بزرگی است .

وی اضافه کرد: حضور سازمان بنادر و دریانوردی چه در مباحث مربوط به خود بنادر، مجوز بنادر، استفاده از مدیریت بنادر و چه در مباحث صیادی و شناورها بسیار مفید است. همچنین اگر امروز غذای سالم توسط صیادان از دریا صید می شود و در بنادر در سبد مردم قرار می گیرد ، جایگاه ویژه سازمان بنادر در تامین این غذای سالم بی بدیل است .

رئیس سازمان شیلات خاطر نشان کرد: خوشبختانه کارگروه های مشترکی را با کمک سازمان بنادر و سازمان شیلات تشکیل شده و این کار گروه ها موضوعات مختلف در بخش مربوط به بنادر صیادی، شناورها و مدیریت، حفاظت و ایمنی شناورها و ناوبری در دریا را هدایت و ساماندهی می کند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.