| کد خبر: 152852 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان نمود:

پدافند غیرعامل مصون سازی سرمایه ها و زیر ساخت های ملی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: پدافند غیر عامل مصون سازی سرمایه ها و زیرساختهای ملی است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: پدافند غیر عامل مصون سازی سرمایه ها و زیرساختهای ملی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مهندس احمد آفرین محمدزاده ضمن قدردانی از همه مدیران و مسئولین حوزه پدافند غیرعامل استان به منظور تمامی تلاشها و اقدامات خود در این بخش ، از مازندران به عنوان یک استان شاخص و خاص در سطح کشور در زمینه حمل و نقل یاد کرد و افزود: مازندران از جمله استانهایی است که در تمامی بخشهای حمل و نقل اعم از هوایی ـ ریلی ـ جاده ای و دریایی صاحب امتیاز بوده، از این رو شرایط زیرساخت پدافند غیر عامل در این استان دارای اهمیت و ویژگی خاص می باشد.

وی تصریح کرد: هفته پدافند غیر عامل فرصت مغتنمی است که آمادگی خود را در مقابله با دشمنان و بیگانگان ارزیابی نموده و بسنجیم.

احمد آفرین محمدزاده در ادامه اظهار داشت: پدافند غیرعامل ارتقای پایداری در بحرانهاست که باید این آمادگی در همه جا وجود داشته ومدیریت صحیح در زمان بروز مشکلات ایجاد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از محورهای شریانی مازندران به عنوان شاهرگهای حیاتی حمل و نقل جاده ای در کشور یاد کرد و اظهار داشت : محورهای ارتباطی استان به دلیل دارابودن ابنیه های فنی متعدد ، وجود تونل و پلهای بزرگ و همچنین گردنه های کوهستانی از اهمیت ویژه ای در حوزه پدافند غیر عامل به شمار می روند.

مهندس محمدزاده به ضرورت آموزش عمومی در این خصوص اشاره و تصریح نمود : دوره های آموزشی در زمینه پدافندغیر عامل یکی از گام های مهم و زیر بنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیرعامل جهت تقویت توان دفاعی ، ارتقای آستانه مقاومت ملی در برابر تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمن و حفاظت از سرمایه های کلان ملی کشور می باشد.

گفتنی است از 6 الی 12 آبان ماه امسال به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.