| کد خبر: 149774 |

◄ امیدواری «نورث پورت» مالزی به سه ماه پایانی سال

اپراتور بندری «نورث پورت» مالزی انتظار دارد تا حجم پایین عملیاتی که نیمه نخست سال جاری تجربه کرد، در سه ماهه پایانی سال جبران شود.

تین نیوز

اپراتور بندری «نورث پورت» مالزی انتظار دارد تا حجم پایین عملیاتی که نیمه نخست سال جاری تجربه کرد، در سه ماهه پایانی سال جبران شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از seatrade-maritime ، ازمان شاه یوسف مدیرعامل این شرکت این خبر را به یک رسانه‌ی محلی گفته است.

او گفت: این بندر اطمینان دارد حجم عملیاتی این بندر در 3 ماهه پایانی سال جاری با حجم کاری داخلی و توافقی که در ماه می با بندر وی‌فانگ انجام شده است  جبران خواهد شد.

او به چرخه‌های معمول و رقابت‌های بندرهای غربی اشاره کرده است که سبب بهبود چرخه حمل‌ونقلی و تغییرات صعودی در سه ماه چهارم سال می‌شود.  

این مقام مسئول اضافه کرد: همیشه یک چرخه وجود دارد و ما شرایط نامناسبی داریم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، با این حال ما امیدوار هستیم.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه روزهای تعطیلی فروانی در پیش داریم و همچنین به دلیل اینکه درست در میانه هفته طلایی چین هستیم، انتظار داریم روند نزولی در ماه سپتامبر و اکتبر ادامه یابد. با این همه، پیش‌بینی می‌کنیم رشد ارگانیک ما پایدار بماند و در 3 ماهه پایانی سال منجر به بهبود حجم عملیاتی شود.

داده‌های آماری Northport و Westports، که عملیات حمل و نگهداری کانتینری را در بندر کلانگ انجام می دهند، نشان می‌دهد که حجم عملیاتی آنها با 8 درصد کاهش روبرو بوده است.  

این کاهش پس از یک موج تحریم و موج اتحاد خطوط کشتیرانی در اوایل سال جاری ایجاد شده است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.