| کد خبر: 148759 |

رشد پایدار بنادر کشتیرانی چین

سرعت قوی رشد بنادر کشتیرانی کاسکوی چین CSP در ماه آگوست سال جاری میلادی نیز استمرار داشت.

تین نیوز

سرعت قوی رشد بنادر کشتیرانی کاسکوی چین CSP در ماه آگوست سال جاری میلادی نیز استمرار داشت.

به گزارش گروه بین الملل مانا سرعت قوی رشد بنادر کشتیرانی کاسکو چین CSP در ماه آگوست سال جاری میلادی نیز استمرار داشت، به گونه ای که کل جابجایی با رسیدن به هفت میلیون و 700 هزار TEU از شش میلیون و 800 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، رشد 13 درصدی را به نمایش گذاشت.

به مصداق روال ماه های گذشته، بنادر برون مرزی در این رشد نقش مهمی را برعهده دارند، به گونه ای که جابجایی در آنها از یک میلیون و 100 هزارTEU در ماه آگوست سال 2016 به یک میلیون و 600 هزار TEU در ماه گذشته رسید، رقمی که حکایت از روند صعودی 40 درصد دارد.

جابجایی در مناطق اصلی Yangtze River Delta و Pearl River Delta با رسیدن به دو میلیون و 400 هزار TEU و یک میلیون و 700 هزار TEU به ترتیب رشد ده و شش درصدی را به نمایش می گذارد.

در این میان جابجایی در منطقه Bohai Rim کمترین میزان رشد را به نمایش می گذارد، به گونه ای که با رسیدن به یک میلیون و 400 TEU، رشد سه درصدی را به همراه داشت.

افزون بر این، جابجایی در بنادر جدیدتر در مناطق رشد در سواحل جنوب شرقی و جنوب غربی با قدرت به روند افزایشی خود ادامه می دهد، به طوری که در سواحل جنوب شرقی با رسیدن به 468 هزار و 500 TEU رشد یازده درصد و در جنوب غربی با رسیدن به 127 هزار و 700 TEU رشد پنج درصدی را به نمایش گذاشتند.         


 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.