| کد خبر: 142887 |

کرباسیان وابسته به هیچ جناح و حزب سیاسی خاصی نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کرباسیان در سال‌های بعد از انقلاب بدون وابستگی به هیچ جناح، فرقه و خط سیاسی خاص برای مملکت کار کرده است.

تین نیوز

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کرباسیان در سال های بعد از انقلاب بدون وابستگی به هیچ جناح، فرقه و خط سیاسی خاص برای مملکت کار کرده است.

در جلسه نوبت صبح روز چهارشنبه سید کمال الدین شهریاری در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: آنچه در مورد آقای کرباسیان می گویم حاصل ۲۵ سال سابقه آشنایی من با ایشان است؛ آقای کرباسیان را از دوره سوم مجلس می شناسم.

وی با اشاره به گزارش معاونت نظارت مجلس در مورد برنامه های وزرا گفت: معاونت نظارت مجلس گزارش خوبی را آماده کرده، این گزارش در مورد تطبیق برنامه های وزرای پیشنهادی با اسناد بالادستی وزارتخانه ها و قوانین مربوط به حوزه کاری آنهاست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت برخی نمایندگان با برنامه های وزیر اقتصاد گفت: ایشان در ارائه برنامه از خودشان چیزی خلق نکرده اند، دستگاه های اجرایی، مجری قوانین هستند، ما قانونگذار هستیم و برنامه های آقای کرباسیان، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اصل ۴۴، برنامه ششم توسعه و بودجه سالانه است؛ قرار نیست ایشان چیزی خارج از مصوبات مجلس در برنامه هایشان بگنجانند.

شهریاری با اشاره به سابقه کاری کرباسیان گفت: از سال ۶۰ ایشان در دولت آقای رجایی قائم مقام معاونت سازمان برنامه و بودجه بوده و در دولت مقام معظم رهبری نیز سمت مدیریتی داشته است.

وی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد در همه دولت ها کار کرده که این امر نشان دهنده شخصیت ایشان است که بدون وابستگی به جناح و خط سیاسی خاص، برای مملکت کار کرده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، کرباسیان را فردی جامع الطراف خواند و گفت: ایشان دارای تجربیات خوبی در اقتصاد خرد و کلان و اقتصاد داخلی و خارجی هستند و فعالانه در صادرات کالاهای غیرنفتی عمل کرده اند.

در ادامه عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی گفت: ایشان سال های زیادی در وزارتخانه های اقتصادی کار کرده و اگر گوشه ای از تجربیات خود را به کار گیرد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به عدم هماهنگی در ستاد اقتصادی دولت یازدهم گفت: با توجه به روحیه همکاری آقای کرباسیان، این مشکل در دولت دوازدهم حل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.