| کد خبر: 142791 |

این کابینه خیرالموجودین است/ نباید فقط از دولت انتظار داشت

نماینده مردم سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تنوع سلایق و برخی جوسازی ها این کابینه خیرالموجودین است.

تین نیوز

نماینده مردم سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تنوع سلایق و برخی جوسازی ها این کابینه خیرالموجودین است.

 احمد همتی نماینده مردم سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی دوازدهم، در پاسخ به منتقدان برنامه‌های دولت که به نارسایی‌های فرهنگی و عدم پاسخگویی دولت در چهار سال اخیر در حوزه فرهنگ اشاره کرده بودند، اظهار داشت: در کشور ما غیر از بخش فرهنگی دولت، بخش هایی مانند سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، مساجد، شورای عالی انقلاب فرهنگی و رسانه های عمومی و حاکمیتی هستند که مجموع بودجه اینها بیش از ۸۵ درصد بودجه فرهنگی کشور است.

وی افزود: آیا اینها گفته اند که در عرصه فرهنگ چه می گویند؟ فرهنگ مقوله بسیار پیچیده ای است و نباید فقط از دولت انتظار داشت و آن را مسئول دانست.

همتی ادامه داد: با توجه به این تنوع سلایق و نیز برخی جوسازی ها، انتخاب چنین کابینه ای یکی از دشوارترین کارها بوده که در نتیجه آن خیرالموجودین انتخاب شدند.

نماینده مردم سمنان و سرخه با بیان این که برنامه های ارایه شده از سوی دولت مبتنی بر اسناد بالادستی همچون سند چشم انداز و برنامه توسعه است گفت: رویکرد کلی دولت نیز مبتنی بر اعتدال و خرد جمعی است و همین راه نجات کشور است که مردم با انتخاب خود بر آن صحه گذاشته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت در حوزه های مختلف از جمله سیاست داخلی توجه به آزادی های مصرح در قانون اساسی، دسترسی آزاد به اطلاعات، فعالیت احزاب و نظام تأمین  اجتماعی برنامه دارد و می تواند آنها را اجرا کند. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.