| کد خبر: 142686 |

/مخالف کلیات کابینه دوازدهم/

صباغیان: برنامه دولت دوازدهم آرمانی است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی برنامه ارائه شده دولت دوازدهم را آرمانی و غیرقابل سنجش توصیف کرد.

تین نیوز

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی برنامه ارائه شده دولت دوازدهم را آرمانی و غیرقابل سنجش توصیف کرد.

 محمدرضا صباغیان در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس به عنوان مخالف کلیات کابینه دوازدهم، گفت: ما معتقدیم برنامه ارائه شده از سوی دولت کیفی و آرمانی است و قابل سنجش نیست و متاسفانه سنخیت چندانی هم با برنامه ششم ندارد.

وی افزود: ما با وضعیت تورمی نامناسب، عدم اشتغال و بحران‌هایی روبرو هستیم که کار را برای اقتصاد کشور سخت کرده است و در برنامه ارائه شده از سوی دولت باید مشخص شود که در چهار سال آینده به کجا خواهیم رسید.

صباغیان ادامه داد: همانطور که با تدبیر دولت میزان تولید نفت از کمتر از یک میلیون بشکه به نزدیک چهار میلیون بشکه رسید ما می‌خواهیم بدانیم وضعیت اعتیاد، فساد اقتصادی، بانکداری اسلامی، بدهی دولت، وضعیت بانک‌ها و صندوق‌های بیمه‌ای و کارگران و اصناف در چهار سال گذشته چطور بوده، اکنون چطور است و در چهار سال بعد چطور خواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه برنامه ارائه شده دولت کمی، نموداری و مقایسه‌ای نیست؛ البته برنامه بسیار عالی است اما بیشتر توصیه‌ای است و تقاضای ما این است که برنامه کمی باشد و این ضعف برطرف شود. ما امیدواریم کابینه معرفی شده موفق باشد و از آنها حمایت می‌کنیم و هدف از طرح این بحث‌ها، رفع ضعف‌ها و اشکالات است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به نقش مردم در سرنوشت خود، یادآور شد: تاکید رییس‌جمهور بر آزادی و امنیت و همچنین حمایت از افشاگری مالیاتی قابل تحسین است و ما امیدواریم از افشاگری مفاسد اقتصادی هم حمایت شود و گفته شود درصد افراد صاحب قدرت و کسانی که فرار مالیاتی دارند چقدر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.