| کد خبر: 141855 |

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد؛

◄ فرود اضطراری بوئینگ 787 هواپیمایی هند در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرود اضطراری یک فروند بوئینگ 787 متعلق به شرکت هواپیمایی ایرایندیا در این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرود اضطراری یک فروند بوئینگ 787 متعلق به شرکت هواپیمایی ایرایندیا در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ مهدی علی عسگری عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: پرواز شماره AEG020 هواپیمایی ایرایندیا که با یک فروند بوئینگ 787 به علامت ثبتی VT-ANU در مسیر فرانکفورت به دهلی نو  در پرواز بود به دلیل شکسته شدن شیشه جلوی هواپیما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فرود اضطراری کرد.

وی افزود: پس از اعلام وضعیت اضطراری توسط این هواپیما، هماهنگی‌های لازم در برج مراقبت برای فرود آن انجام شد و کلیه نیروهای امدادی و ایمنی زمینی در فرودگاه به حالت آماده باش در آمدند و به کنار باند پروازی اعزام شدند، اما خوشبختانه هواپیما بدون مشکل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به زمین نشست.

عسگری گفت: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته ، 259 مسافر این هواپیما جهت پذیرایی به سالن انتظار شرقی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منتقل شدند و خدمات زمینی مورد نیاز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به هواپیما مذکور ارائه شد و این پرواز پس از رفع مشکل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.