| کد خبر: 138441 |

شرفبافی:

◄ امروز آغاز سازندگی و بهبود در هماست

سرپرست جدید هما با اشاره به برنامه‌های جدید خود در هما، گفت: هما باید با حفظ حقوق شهروندی به توسعه مناطق کم‌برخوردار می‌اندیشد.

تین نیوز

سرپرست جدید هما با اشاره به برنامه‌های جدید  خود در این ایرلاین، گفت: هما با حفظ حقوق شهروندی به توسعه مناطق کم‌برخوردار می‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرزانه شرفبافی در مراسم معارفه به عنوان سرپرست جدید هما در ابتدا از اعتماد دولت تدبیر و امید و شخص وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با استفاده از توانمندی، قابلیت‌ و ظرفیت‌های موجود در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» پاسخ شایسته به این اعتماد بدهم.

وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که در سایه اقدامات تاریخی دولت تدبیر و امید در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور تحول شگرفی رخ داد؛ هواپیماهای برجامی یکی پس از دیگری درآسمان کشور به پرواز درآمدند که این امر با درایت، هوشمندی و پشتکار مجموعه تحت مدیریت وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت.

سرپرست جدید هما با بیان اینکه فرصت‌های نوسازی ناوگان، فرصت بازسازی ساختاری «هما» را فراهم کرد تا این شرکت به جایگاه شایسته و رفیع خود برسد، گفت: شرایط و فرصت‌های موجود در هما می‌طلبد که توانمندی‌های خود را ارتقاء دهیم تا در این راستا بتوانیم بهترین بهره‌برداری از ناوگان موجود هما داشته باشیم.

شرفبافی افزود: بشارت می‌دهم که امروز آغاز سازندگی و بهبود است و بر این باور هستم که با برنامه‌ریزی مدیریت صحیح کلیه منابع می‌توان فردایی بهتر برای ایرلاین ملی ساخت.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران حق دارند از پروازهای ایمن، به‌موقع، باکیفیت و اقتصادی برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: هما باید با حفظ حقوق شهروندی به توسعه مناطق کم برخوردار بیاندیشد.

عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی «هما» تاکید کرد: باید با جذب تکنولوژی‌های نوین، ایرلاینی در سطح کلاس جهانی و درخور شان و شخصیت ایران داشته باشیم.

وی اشاره‌ای به برنامه‌ 8 گانه خود داشت و گفت: بازسازی و اصلاح ساختاری همه جانبه اعم از ساختار سازمانی مالی و نظام حقوق دستمزد، ارائه سطح کیفی خدمات برای رقابت در منطقه و جهان، توجه ویژه به امر آموزش منابع انسانی باتوجه به نیازها و توانمندی‌های کارکنان به جهت کارایی بالاتر، استقرار نظام مدیریت عملکرد، بهبود روش‌های بازرگانی و بازاریابی با نگاهی همه جانبه، گسترش شبکه پروازی و ارائه خدمات منطقه‌ای به منظور حفظ عدالت جغرافیایی، بازنگری صندوق بازنشستگی کارکنان و ارتقاء فرهنگ سازمانی از جمله برنامه‌های من است.

وی در خاتمه از زحمات فرهاد پرورش قدردانی کرد که در طول مدت حضورشان هما را از فراز و فرودهای زیادی عبور دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.