| کد خبر: 135249 |

◄ درخواست البرزی‌ها از رئیس‌جمهور برای حل مشکلات ترافیکی این استان

تین نیوز

جمعی از شهروندان استان البرز در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواستار بررسی مشکلات ترافیکی آزادراه کرج و مسائلی که برای ساکنان این استان به‌وجود آورده، شدند.

 

در این نامه ضمن تبریک انتخاب مجدد رئیس‌جمهور، آمده است:

      همانطور که مستحضرید آزادراه کرج-تهران و بالعکس به‌عنوان شاهراه حیاتی و نقطه اتصال شرق و جنوب کشور با غرب، یکی از مهم‌ترین جاده‌های ترانزیتی بین‌المللی کشور، نقطه اتصال وتردد 24 ساعته خودروهای حمل ونقل عمومی چند استان غرب و شمال کشور با مرکز کشور، وجود شهرک‌های اقماری ، وجود کارخانه‌های خودروساز کشور مانند ایران خودرو وسایپا و غیره چند سالی است که باحجم سنگین خودروها  و در پی آن ترافیک سنگین 24 ساعته مواجه هستیم که چهره این استان را بیش از پیش آلوده و غیر قابل تحمل کرده (در حالیکه روزگاری این مناطق یکی از نقاط خوش آب و هوای بیرون شهر تهران  بود اما اکنون نه).

 

باوجود نقش مهم استان البرز با داشتن همه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری  و با همه مشکلات مبرهن بر همه مسئولان کشوری، متاسفانه در دولت قبلی اقدام اساسی وجدی برای حل مشکلات این آزاد راه انجام نشده و پیشرفت این پروژه به کندی صورت می‌گیرد و به تبع آن وضعیت حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای و ریلی  این استان نیز توسعه پیدا نکرده و خدمات مطلوب و شایسته به مردم ارائه  نمی‌کنند.

 

جناب آقای رئیس جمهور لازم است بدانید قریب دوسال از معذرت‌خواهی سخنگوی محترم جنابعالی جناب آقای دکتر نوبخت از مردم استان می‌گذرد و تغییری حاصل نشده است.

 

مردم استان متاسفانه به لحاظ اقدامات کند مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که کسی(مقامات محلی)  به حل مشکل توجه نداشته و باید مردم همچنان سال‌ها در رفع این معضل ترافیکی درانتظار باشند. به‌همین دلیل متوسل به جنابعالی شده‌اند که نسبت به احقاق حقوق شهروندی خود که همواره از جمله برنامه‌ها وتاکیدات جنابعالی است را خواستاراند و تقاضای کمک می‌کنند.

 

باعنایت به موارد مطروحه فوق از جنابعالی انتظار داریم دستورات لازم را برای حل اساسی مشکل منطقه  صادر فرمایید.   

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.