| کد خبر: 132691 |

جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ تدابیر ویژه پلیس راهور برای شب های رمضان

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از به‌کارگیری تدابیر ویژه در شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.

تین نیوز

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از به‌کارگیری تدابیر ویژه در شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به این‌که با شروع ماه مبارک رمضان بیشتر سفرها در شب انجام می‌شود، پلیس راهور تهران بزرگ نیروهای بیشتری را برای برقراری نظم در شهر به‌کار گرفته است.

 

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: به همین منظور پلیس راهور تهران بزرگ، از افطار تا سحر نیروهای بیشتری را در سطح معابر شهری به‌کار گرفت تا تردد در ساعات شب با حداقل مشکلات صورت بگیرد.

 

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: برای تردد روان‌تر و تسهیل عبور و مرور شهروندان در ماه مبارک رمضان، ساعت اجرای طرح زوج و فرد دو ساعت کاهش یافته و این طرح از ساعت 6:30 صبح تا 17 اجرا می شود. این در حالی است که هیچ تغییری در زمان اجرای طرح ترافیک به وجود نیامده است.

 

وی با بیان این مطلب که «محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک هم در ماه مبارک رمضان تغییر نکرده است و طرح ها در همان محدوه اصلی اجرا می‌شود»، ابراز داشت: با توجه به این‌که ساعات کار برخی ادارات در این ماه تغییر می‌کند و ایام افطار در ساعات پایانی روز قرار داد، پیک ترافیک هم تغییر کرده و از دو ساعت قبل از افطار در معابر اصلی ترافیک آغاز می‌شود.

 

عابدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای ایام خاص ماه مبارک رمضان همانند شب‌های قدر هم طرح‌های ویژه ترافیکی در نظر گرفته شده که هم‌زمان با آن ایام جزئیات آن اعلام و به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.