| کد خبر: 130377 |

افزایش ۲۴ درصدی صادرات غیر نفتی طی ماه نخست سال ۹۶ در بنادر غرب هرمزگان

تین نیوز
مدیریت بنادر غرب هرمزگان از رشد ۳۶ درصدی ترانزیت و افزایش ۲۴ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در کارنامه عملیاتی بنادر غرب هرمزگان طی نخستین ماه سال ۹۶ خبر داد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "محمود صابری" ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنادر غرب هرمزگان درفروردین ماه سال ۱۳۹۶، اظهار داشت: طی این مدت، در مجموع ۹۰۱ هزار و ۵۹۲ تن کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شد.

 

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در بنادرغرب هرمزگان، ۹۳ هزار و ۷۰۶ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۸۰۷ هزار و ۸۸۶ تن اختصاص به کالاهای نفتی دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ترانزیت ۱۳ هزار و ۸۲۲ تن کالاهای غیرنفتی از طریق پایانه های بنادرغرب هرمزگان طی فروردین ماه ۱۳۹۶ و رشد ۳۶ درصدی آن خبر داد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در فروردین  ۹۶، ۷۳۷  هزار و ۴۱۹ تن کالاهای نفتی در بنادر غرب هرمزگان بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

 

صابری همچنین در ادامه حجم صادرات کالاهای غیرنفتی از طریق بنادر غرب هرمزگان طی فروردین ماه سال ۹۶ را ۲۱هزار و ۹۸۹ تن اعلام کرد که نسبت به میزان صادرات کالاهای غیر نفتی در فروردین ماه ۱۳۹۵ رشد ۲۴ درصدی را دربر داشته است.

 

صابری تعداد شناورهای ورودی به بنادر و دریانوردی بندرلنگه طی فروردین ماه سال ۹۶ را بیش از ۳۲۲ فروند اعلام کرد و افزود: از این میزان، ۴۰ فروند شناور بالای هزار تن و ۲۸۲ فروند از شناورهای پهلو گرفته در اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، زیر هزار تن ظرفیت بارگیری داشته اند.

 

وی افزود:در فروردین ماه ۱۳۹۶، ۸۱ هزار و ۶۶۵ نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان جابجا شدند که از این میزان سهم بندرلنگه با تعداد ۱۵۴۳۵ نفر جابجایی مسافر بیش از بندر چارک و آفتاب بود که پیشرفت ۱۵ درصدی را در بر داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.