| کد خبر: 129936 |

عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد هوانوردی روحانی:

◄ تشکیل شورای ستاد هوانوردی روحانی با هدف تداوم سیاست‌های دولت «تدبیر امید» است

عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد هوانوردی روحانی عنوان کرد: هدف از تشکیل این ستاد وحدت، هماهنگی و انسجام در بین فعالان صنعت هوایی در حمایت حداکثری از روحانی است.

تین نیوز

عضو شورای سیاست گذاری ستاد هوانوردی روحانی عنوان کرد: هدف از تشکیل این ستاد وحدت، هماهنگی و انسجام در بین فعالان صنعت هوایی در حمایت حداکثری از روحانی است.

حمید نجف کارشناس حمل ونقل در گفت وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز در رابطه با هدف تشکیل شورای سیاست گذاری ستاد هوایی در حمایت از حسن روحانی رئیس جمهور وقت ایران، عنوان کرد: دولت طی 4 سال گذشته و در فضای پسابرجام عملکرد صحیحی در بخش حمل ونقل به ویژه صنعت هوایی داشته است؛ تنظیم و اجرای سه قرارداد خرید در جهت نوسازی ناوگان امیدهای زیادی را دربین فعالان صنعت و مردم به وجود آورده است از  این رو تداوم سیاست های گذشته به نوعی مدنظر تلاش ما در جهت حمایت از دولت فعلی است .

وی در همین رابطه ادامه داد: سال 96 سال انقلاب در صنعت حمل و نقل خواهد بود؛ به شرطی که به عقب بر نگردیم ، خوشبختانه در این دولت گشایش های بی نظیری را شاهد بودیم و همگی باید تلاش کنیم که به تدریج نتایج آن به اشکال مختلف در اقتصاد کشور خود را نشان دهد.

 

این کارشناس حمل ونقل با اشاره به اینکه اگر دولت جدیدی غیر از دولت مستقر انتخاب شود تا بخواهد با شرایط  گذشته هماهنگ گردد، یکی دو سالی وقت لازم است، افزود: پس از به روی کار آمدن دولت جدید حدود یکسال وضعیت در حالت بلاتکلیفی قرار خواهد گرفت و در همین زمان از بسیاری از اهداف و برنامه هایی که تا میانه راه  پیشرفته است دور خواهیم شد.

 

او می افزاید: تعدادی از متخصصان، صاحب نظران و کارشناسان حوزه هوایی تصمیم گرفتند که در جهت حمایت از برنامه های مورد قبول  دولت در این بخش و تداوم آن ستادی را در جهت حمایت از دولت تشکیل دهند و کار را به صورت جمعی پیش ببرند.

 

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از کارشناسان صنعت هوانوردی کشور انتقاداتی را نسبت به وضعیت این صنعت داشته باشند، اما  این نقدها به اندازه ای نیست که بخواهند دست حمایتی خود را از پشت دولت بردارند، خاطرنشان کرد: اکثر نخبگان و کارشناسان این صنعت تمایل دارند که این دولت به کار خود ادامه دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.