| کد خبر: 128084 |

اتمام طرح های نیمه تمام بیجار در سال 96 سرعت می گیرد

تین نیوز

تین‌نیوز| فرماندار شهرستان بیجار گفت: طولانی شدن اتمام طرح های نیمه تمام و برخی طرح های عمرانی بیجار با حضور معاون عمرانی استاندار کردستان بررسی شد در همین راستا قرار است روند اتمام آنها در سال جاری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

 

به گزارش ایرنا، بیژن زندیه روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بیجار افزود: روز یکشنبه با حضور معاون امور عمرانی استاندار کردستان و جمعی ازمدیران استانی و شهرستانی، نشست تخصصی به منظور بررسی وضعیت و مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان بیجار برگزار شد.


وی اظهار نمود: در این نشست اتمام زود هنگام برخی طرحها از جمله پروژه کنارگذر جنوبی غربی این شهرستان که بهره برداری از آن از مطالبات مهم مردم بیجار است مورد بررسی قرار گرفت.


زندیه به تخریب و مشکلات اساسی بخشی از جاده قدیم بیجار- همدان و مخاطرات فعلی این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر و افزایش استفاده اهالی روستاهای این منطقه در فصل بهار و تابستان، ضرورت دارد به سرعت مشکلات این محور رفع شود.


فرماندار شهرستان بیجار از مشکلات نیمه کاره ماندن طرح هادی در بسیاری از روستاها، بلاتکلیف بودن واحدهای مسکن مهر در شهر یاسوکند و نبود درآمد دهیاری های این شهرستان خبرداد و گفت: تخریب جاده های روستایی و شهری توسط خودروهای حامل سنگ آهن بدون بهینه سازی ، ادامه دارد و مشکلات زیادی را برای مردم ساکن در روستاهای های منطقه به وجود آورده و آنان را به شدت رنج می دهد.


زندیه به کمبود آب شرب در برخی از روستاها در فصل تابستان به عنوان یک خطر جدی پیش روی ساکنان روستاها و روند افزایشی خالی شدن برخی روستاها اشاره کرد و گفت: اهالی روستاها را با همه مشکلات خاص خود و میانگین سنی میان سالی آنان باید بطور جدی مد نظر قرار داد و نباید مشکلات دیگری توسط بهره برداران منطقه برای آنان فراهم شود.


وی از مشکلات نصب نشدن تجهیزات مورد نیاز پیست اسکی نسار، روند روزافزون تخریب استخر سرپوشیده اداره ورزش و جوانان، نیمه کاره ماندن زورخانه شهر یاسوکند و نیمه کاره ماندن پروژه های برخی طرح های عمرانی در شهر بیجار انتقاد کرد.


شهرستان بیجارکه با گسترده ترین وسعت جغرافیایی و کمترین جمعیت به نسبت این وسعت، درشرق استان استان کردستان است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.