| کد خبر: 127810 |

به زودی 350 دستگاه مینی بوس جدید جایگزین می شود

تین‌نیوز| مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور با توجه به جریان جایگزینی مینی بوس های جدید در کشور گفت : طی ماه آتی 350 دستگاه مینی بوس جدید تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش خبر خودرو، غلامرضا غضنفری درو با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی در کشور از سال گذشته اظهار داشت : در  سال 95 بخشی از ناوگان فرسوده مینی بوسرانی کشور نوسازی و حدود 200 دستگاه خودروهای جایگزین در ماههای پایانی سال تحویل متقاضیان گردید.

وی افزود : به زودی به صورت نمادین حدود 50 دستگاه از مینی بوس های جایگزین تحویل متقاضیان می شود.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام متقاضیان جهت نوسازی مینی بوس های فرسوده یاد آورشد : بر اساس آمار موجود تا پایان سال گذشته حدود 500 متقاضی جهت اسقاط و دریافت تسهیلات نوسازی ثبت نام نمودند که بخشی از آنها موفق به دریافت مینی بوس جایگزین شدند.

وی با توجه به اقدامات صورت گرفته جهت بهبود فرایند نوسازی در این بخش از ناوگان حمل و نقل ، اظهار داشت : اتحادیه مینی بوسرانی کشور کشوری در تلاش است تا در سال جاری روند کند اجرای طرح نوسازی مینی بوس ها را با حمایت سازمان راهداری و و حمل و نقل جاده ای و همکاری بانک ها و شرکتهای خودروساز سرعت ببخشد.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور با توجه به تسهیلات اختصاصی دولت برای نوسازی ناوگان مینی بوسرانی گفت : در صورت همکاری ها بانک ها در ارائه تسهیلات 4 درصدی برای متقاضیان نوسازی و بهبود روند کار ، پیش بینی می شود روند نوسازی مینی بوس های فرسوده در سال 96 سرعت بهتری یابد.

غضنفری گفت : در طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور مقرر گردید تا به کلیه متقاضیان تسهیلاتی معادل 70 درصد قیمت خودرو تسهیلات ارائه شود.

وی با اشاره به امار بالای مینی بوس های فرسوده در کشور خاطر نشان کرد : وجود 46 هزار مینی بوس در ناوگان برون شهری که بیش از 90 درصد آن عمری بالای 20 سال دارند متاسفانه شرایط نگران کننده ای هم برای کشور و فعالان در این ناوگان ایجاد کرده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.