| کد خبر: 127622 |

تکمیل خط یک قطار شهری اصفهان مهم‌ترین پروژه عمرانی سال 96

تین‌نیوز| معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، پروژه اولویت‌دار سال 96 شهر اصفهان را قطار شهری خواند و گفت: مدیریت شهری اصفهان در صدد است امسال خط یک قطار شهری را به صورت کامل تقدیم شهروندان کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، ایرج مظفر پروژه اولویت‌دار سال 96 شهر اصفهان را قطار شهری خواند و اظهار داشت: مدیریت شهری اصفهان در صدد است امسال خط یک قطار شهری را به صورت کامل تقدیم شهروندان کند.

 

وی افزود: 50 درصد بودجه‌های خالص عمرانی در سال‌های 94 و 95 خرج قطار شهری اصفهان شده است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان یادآور شد: عملیات اجرایی تمام ایستگاه‌هایی که در خط یک هنوز بهره‌برداری نشده‌اند، بیش از 80 تا 90 درصد پیشرفت داشته‌ که این موفقیت‌ها حاصل تلاش همه مدیران به خصوص شهردار اصفهان بوده است.

 

مظفر در ادامه اذعان کرد: کل بودجه سال 96 شهرداری اصفهان دو هزار و 750 میلیارد تومان و شامل دو هزار و 177 عنوان ردیف پروژه است که از این مبلغ یک هزار و 978.5 میلیارد تومان مربوط به بودجه پروژه‌های عمرانی بوده که شامل 905 عنوان پروژه است.

 

وی ادامه داد: از بودجه عمرانی هزینه‌های مربوط به تملک، فضای سبز، تابلوهای ترافیکی و... که کسر شود، امسال بودجه خالص عمرانی 967 میلیارد و 400 میلیون تومان است که این بودجه شامل 479 پروژه می‌شود؛ البته پروژه قطار شهری هم داخل این پروژه‌ها قرار دارد و 380 میلیارد تومان از 967 میلیارد تومان بودجه خالص عمرانی بابت احداث قطار شهری هزینه می‌شود.

 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه از 479 پروژه عمرانی، 279 پروژه مستمر وجود دارد که مبلغ آن‌ها کم و در واقع 10 درصد از کل 967 میلیارد تومان است، گفت: در کنار آن‌ها 156 پروژه تکمیلی هم در شهر اصفهان که از سال 95 باقی مانده، در دستور کار قرار گرفته و مراحل اتمام آن در سال جاری انجام می‌شود و مابقی هم پروژه‌های جدید هستند.

به گفته مظفر، امسال 280 پروژه بالای یک میلیارد تومان در شهر اصفهان اجرایی می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.