| کد خبر: 103037 |

۴۵ درصد اعتبار ساخت بنادر صیادی تامین شد

تین‌نیوز| مدیرکل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران با اعلام تامین اعتبار 45 درصدی بودجه ساخت بنادر صیادی، گفت: امیدواریم امسال بیش از 80 درصد بودجه این طرح‎ها اختصاص یابد.
 

مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران از تامین اعتبار 45 درصدی بودجه اختصاصی سال 95 به ساخت بنادر صیادی در کشور خبر داد.

سید مصطفی بهشتیان با اشاره به اینکه در بودجه سال جاری 410 میلیارد ریال به پروژه‎های ساخت بنادر صیادی اختصاص یافته است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون حدود 45 درصد از این مبلغ در قالب اوراق قرضه اسلامی تامین شده است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه تا پایان سال حدود 80 تا 85 درصد از بودجه 410 میلیارد ریالی تامین اعتبار شود و به پروژه‎های ساخت تعلق  ‎گیرد، خاظرنشان کرد: 45 درصد اختصاص یافته در پروژه‎هایی که مطالبات آنها از قبل باقی مانده بود صرف شد.

به گفته بهشتیان؛ این میزان از بودجه، از طریق انتشار و فروش اوراق قرضه اسلامی تامین شده است.

وی  به تخصیص ناچیز بودجه و تامین اعتبار بسیار کم در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: یکی از دلایل موفق نبودن ساخت بنادر صیادی در سال گذشته اختصاص 340 میلیارد ریال اعتبار به مطالعه و احداث بنادر صیادی و تامین تنها 18 درصد از آن بود که موجب شد تا این پروژه‎ها در سال گذشته به بن بست بخورد.

وی افزود: این در حالی بود که در سال 93 کل 300 میلیارد ریالی مختص مطالعه و احداث بنادر صیادی، تامین اعتبار شد.

بهشتیان گفت: اعتبارات امسال برای تکمیل پروژه‌های بنادر صیادی هندیجان و آبادان در خوزستان، بندرعباس، گوگسر و درگهان در هرمزگان، پزم در سیستان و بلوچستان و جفره در بوشهر و تکمیل پروژه بندر صیادی بابلسر در شمال کشور هزینه خواهد شد.

مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران اظهار کرد: پروژه‌های بنادر صیادی جزیره لاوان و درگهان قشم نیز جزء طرح تأسیسات و تجهیزات زیربنایی مجتمع‌های صیادی بنادر صیادی است

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.