| کد خبر: 215140 |

دولت از شرکت‌های هواپیمایی حمایت کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان برای تداوم فعالیت و سر پا ایستادن در شرایط تحریمی و کرونا نیازمند حمایت است، از این رو به طور حتم مجلس نیز به این حوزه نگاه حمایتی خواهد داشت.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان برای تداوم فعالیت و سر پا ایستادن در شرایط تحریمی و کرونا نیازمند حمایت است، از این رو به طور حتم مجلس نیز به این حوزه نگاه حمایتی خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، غلامرضا شریعتی اندراتی با اشاره به آمارهای منتشر شده درباره کاهش ۴۷ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه ها در خرداد ماه سال جاری، گفت: این آمارها نشان دهنده افزایش مشکلات ایرلاین ها در چند ماه اخیر است، زیرا با کاهش میزان جابجایی مسافر، عملا شرکت های هواپیمایی با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه می شوند.

ارائه تسهیلات به ایرلاین ها برای جلوگیری از بیکاری پرسنل شرکتهای هواپیمایی بود

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که برای حمایت از ایرلاین ها، تسهیلات مناسبی ارائه شود، هدف اصلی از ارائه این تسهیلات، جلوگیری از بیکاری پرسنل شرکتهای هواپیمایی بود.

دولت از ایرلاین ها حمایت ویژه کند

وی گفت: صنعت حمل و نقل هواپیمایی در سال های اخیر به دلیل تشدید تحریم ها دچار مشکلات بسیاری به ویژه در بحث تأمین تجهیزات و قطعات شد، از این رو وضعیت کنونی ایرلاین ها نشان می دهد که دولت باید حمایت ویژه ای از این بخش داشته باشد.

شریعتی اندراتی ادامه داد: صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان برای تداوم فعالیت و سر پا ایستادن در شرایط تحریمی و کرونا نیازمند حمایت است، از این رو به طور حتم مجلس نیز به این حوزه نگاه حمایتی خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حمل و نقل هوایی کشورمان یکی از بخش های بسیار مهم در حوزه حمل و نقل و جابه جایی مسافر محسوب می شود، بنابر این نمی توان این بخش مهم و اثرگذار را به حال خود رها گذاشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.