| کد خبر: 259299 |

◄ اعلام فراخوان مشارکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری TTG ایتالیا

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان صنعت گردشگری کشور برای حضور و مشارکت در نمایشگاه گردشگری TTG 2023 ایتالیا دعوت به عمل آورد.

تین نیوز

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان صنعت گردشگری کشور برای حضور و مشارکت در نمایشگاه گردشگری TTG 2023 ایتالیا دعوت به عمل آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، شصتمین دوره نمایشگاه بین المللی توسعه صنعت گردشگری کشور ایتالیا از 19 تا 21 مهرماه 1402 با حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری از سراسر جهان در مرکز نمایشگاهی شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مأموریت دارد به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، زمینه مشارکت فعالان و نقش آفرینان صنعت گردشگری ایران و معرفی بیش از پیش ظرفیت ها و جاذبه های بی شمار کشورمان در نمایشگاه بین المللی TTG را فراهم کند .

از این رو بخش خصوصی، دولتی، دست اندرکاران صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، شرکت های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط که تمایل به حضور در پاویون ایران را دارند ، می توانند از 2 مرداد ماه 1402 به مدت 13 روز ( تا 15 مرداد) به وب سایت نمایشگاه های داخلی و خارجی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه و با تکمیل فرم های مربوطه، ثبت نام و درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین شماره تلفن های 61934337-021 و 61934323-021 به منظور ارائه اطلاعات و آگاهی بیشتر متقاضیان در دسترس قرار دارد.

هدف از برگزاری نمایشگاه توسعه صنعت گردشگری کشور ایتالیا که به عنوان مرکز اطلاعات، ایده ها و نوآوری ها برای اپراتورهای گردشگری سراسر جهان شناخته می شود و در هر دوره حدود 55 هزار نفر از آن بازدید می کنند، بازاریابی و رشد صنعت گردشگری در همه کشورها است.

در این رویداد، اپراتورهای بین المللی و متخصصین گردشگری از شرکت های پیشرو این بخش، هیأت های گردشگری، تور اپراتورها، آژانس های مسافرتی، خطوط هوایی، شرکت های حمل و نقل و ارائه دهندگان خدمات گردشگری از 60 کشور جهان حضور خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.