| کد خبر: 152319 |

مدیرعامل شرکت ساخت شهریور امسال وعده داد؛

◄ احداث کنارگذر شهر سیرجان در مدت 30 ماه

همزمان با هفته دولت امسال مراسم کلنگ‌زنی ساخت آزادراه ۶۰ کیلومتری کنارگذر شهر سیرجان به زمین زده شد که در این مراسم مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد این پروژه آزادراهی در مدت 30 ماه به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

همزمان با هفته دولت امسال مراسم کلنگ‌زنی ساخت آزادراه ۶۰ کیلومتری کنارگذر شهر سیرجان به زمین زده شد که در این مراسم خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد این پروژه آزادراهی در مدت 30 ماه به بهره‌برداری برسد.

در خبری که هفتم شهریور ماه به نقل از پایگاه خبری وزارت راه در تین‌نیوز منتشر شد، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل با اشاره به ضرورت احداث کنارگذر شهر سیرجان به طول ۶۰ کیلومتر گفت: در این پروژه سرمایه‌گذار ۷۰ درصد و دولت ۳۰ درصد مشارکت می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی‌ها این پروژه آزادراهی در مدت ۳۰ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

خیرالله خادمی افزود: یکی از اصلی‌ترین بخش‌های کریدور جنوب به شمال کشور از منطقه نزدیک به جیرفت و سیرجان در استان کرمان عبور می‌کند.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: این محور که از بندرعباس آغاز شده و با عبور از استان‌هایی مانند کرمان به سمت یزد حرکت می‌کند، بین ۵۰ تا ۶۰ درصد از کل عملکرد باری کشور را به خود اختصاص داده و از این رو اهمیت بسیار بالایی دارد.

به گفته وی، با توجه به اهمیت این کریدور در طول سال‌های گذشته بخش قابل توجهی از این محور به شکل آزادراه و بزرگراه به بهره‌برداری رسیده و آنچه امروز کلنگ‌زنی شده، ساخت یک باند جدید در کنارگذر شهر سیرجان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره جزئیات فنی این پروژه اظهارداشت: این طرح با چهار تقاطع غیرهمسطح و در ۶۰ کیلومتر ساخته می‌شود و برآورد ما از سرمایه‌گذاری رقمی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان است.

خادمی بیان کرد: این طرح می‌تواند بخش قابل توجهی ازترافیک در حومه شهر سیرجان را مدیریت کند و با اضافه شدن به ظرفیت راه‌های ساخته شده که پیش از این مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند گامی مهم در تسهیل رفت و آمدها در کریدور جنوب به شمال کشور خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.