|
کد خبر:
159808
|
بازدید های سایت :
۵۷۶۶۸
اخبار مرتبط
ارسال نظر
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
- استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
- نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
- پور سید آقایی : برای تاسیس تنظیم گر مستقل ریلی لابی کنید
- چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
- فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
- زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
- مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
- وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
- ورود قطار راه آهن به ایستگاه مدیران بخش خصوصی با 4 ساعت تاخیر!
- راه آهن نیازمند مدیران متخصص است نه سیاسی
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.