| کد خبر: 163721 |

◄ معامله بیش از 12 هزار واحد مسکونی در اسفند96

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله‌شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در اسفندماه سال 1396 حاکی از آن است که از مجموع 12 هزار 307 واحد مسکونی معامله‌شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سهم 5 / 46 درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند

تین نیوز

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله‌شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در اسفندماه سال 1396 حاکی از آن است که از مجموع 12 هزار 307 واحد مسکونی معامله‌شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سهم 5 / 46 درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش تین نیوز، بانک مرکزی اعلام کرده که در اسفند سال ۱۳۹۶ ، معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۱۲.۳ هزار ( 12300) واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن افزایش اندک ۰.۵ درصدی نشان می‌دهد.

در ادامه این گزارش آماده است، در ماه مورد گزارش (اسفند ۱۳۹۶)، متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله‌شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۵۷.۶ میلیون ریال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن ۲۶.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در اسفند 1396 ، معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به 12.3 هزار واحد مسکونی رسیدکه نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن افزایش اندک 5 / 0 درصدی را نشان می‌دهد متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله‌شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 6 / 57 میلیون ریال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل 1 / 26 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله‌شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در اسفندماه سال 1396 حاکی از آن است که از مجموع 12 هزار 307 واحد مسکونی معامله‌شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سهم 5 / 46 درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با اسفندماه سال قبل 6 / 4 واحد درصد کاهش‌یافته و در مقابل به سهم واحدهای با قدمت 6 تا 10 سال و بیش از 15 سال افزوده‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.