| کد خبر: 199574 |

ضرورت تامین منابع مالی برای اجرای پروژه راهسازی خرم‌آباد - پلدختر

مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مرکز کشور بر ضرورت به کار گیری همه توان برای تامین منابع مالی اجرای پروژه راهسازی خرم‌آباد - پلدختر تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مرکز کشور بر ضرورت به کار گیری همه توان برای تامین منابع مالی اجرای پروژه راهسازی خرم‌آباد - پلدختر تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمدصادق وجدی در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به پروژه کنارگذر دورود در استان لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۲۸ درصد است.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی، مشارکت را در اجرای پروژه ها در دورود فراهم کنند، عنوان کرد: تعاملات بین نهادهای استان می تواند در اجرای پروژه ها تاثیر گذار باشد.

 مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مرکز کشور با تاکید بر اینکه همچنین ۹۵ کیلومتر از کریدور داران- الیگودرز- دورود در لرستان قرار دارد، عنوان کرد: از این میزان ۶۵ کیلومتر به طور کامل به اتمام رسیده است.

وجدی، افزود: اگر مسئولان استانی و شهرستانی همت کنند این پروژه تا انتهای سال ۹۹ به اتمام می رسد.

وی همچنین به پروژه راهسازی خرم آباد- پلدختر اشاره کرد و گفت: در این رابطه همه نیروها برای تامین منابع مالی این پروژه ها به کار گرفته شود.

 مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مرکز کشور با تاکید بر اینکه این پروژه به هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد، افزود: همچنین مطالعات فنی این پروژه باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.