| کد خبر: 197819 |

اصلاح ۴۵نقطه حادثه خیز در محورهای قم

مدیرکل حمل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۶۶نقطه پرحادثه در استان قم شناسایی شده است که از این مقدار ۴۵مورد اصلاح شده است و مابقی نیز در دست اقدام قرار دارد.

تین نیوز

مدیرکل حمل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۶۶نقطه پرحادثه در استان قم شناسایی شده است که از این مقدار ۴۵مورد اصلاح شده است و مابقی نیز در دست اقدام قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، ابوالفضل جمالی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، عنوان کرد: در استان قم ۱۸۰۰کیلومتر راه جاده‌ای وجود دارد که وظیفه راهداری حفظ و حراست از این جاده‌ها است، همچنین این اداره بر ۴هزار و ۴۴۷راننده در استان قم نظارت دارد.

وی افزود: ۶۶نقطه پرحادثه در استان قم شناسایی شده است که از این مقدار ۴۵مورد اصلاح شده است و مابقی نیز در دست اقدام قرار دارد؛ بر همین اساس عملیات آشکارسازی در ۱۲نقطه از نقاط حادثه خیز انجام گرفته است و عملیات تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرکل حمل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: ساختمان قرارگاه پلیس‌راه استان قم به پایان رسید و آماده بهره برداری است؛ همچنین ساختمان پلیس‌ره سلفچگان نیز در حال ساخت است که برای تامین زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه، حدود ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان مورد نیاز است که باید از منابع استانی تامین شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث پل طغرود در بخش جعفریه به پایان رسیده است و آماده بهره برداری است، همچنین عملیات ساخت سازه پل خورآباد به پایان رسیده است و تنها عملیات خاکی این پروژه باقی مانده است که برای جذب پیمانکار، مناقصه برگزار شده است.

جمالی تصریح کرد: عملیات نصب نیوجرسی در آزادراه قم- تهران در حال انجام است که در این خصوص ۱۷کیلومتر باقی مانده از عملیات تا پایان سال انجام می‌پذیرد؛ همچنین عملیات نصب نیوجرسی کمربندی امام علی(ع) نیز در ۶کیلومتر انجام گرفته است و ۶کیلومتر دیگر نیز برعهده شهرداری قم است که بناست تا پایان سال انجام گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.