| کد خبر: 248126 |

با حضور روسای ادارات و مسولان ماشین آلات شهرستان های استان صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی طرح راهداری زمستانی در فارس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس دوره آموزشی طرح راهداری زمستانی را با حضور روسای ادارات و مسئولان ماشین آلات راهداری شهرستانها و روسای ادارات ستادی این اداره کل در شیراز برگزار کرد.

تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس دوره آموزشی طرح راهداری زمستانی را با حضور روسای ادارات و مسولان ماشین آلات راهداری شهرستانها و روسای ادارات ستادی این اداره کل در شیراز برگزار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان فارس)، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن حضور در این دوره خطاب به روسای ادارات و مسئولان ماشین آلات راهداری گفت: ماشین آلات و تجهیزات به روز و مدرن راهداری می تواند در انجام به هنگام و مطلوب راهداری زمستانی نقش موثر و مهمی را ایفا می کند.

وی در ادامه افزود: امروزه بازسازی ماشین آلات راهداری و حفظ توان آنها به عنوان یک سرمایه ملی برای آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سال از اهمیت بالایی برخوردار است.

راستیار با اشاره به این که نجات جان حتی یک انسان برای راهداران مهم بوده گفت: برای رسیدن به اهداف سازمانی و وظایف قانونی و انسانی می بایست نگهداری از ماشین آلات در اولویت اول امور راهداری قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به وجود  همیشگی ماشین آلات در کنار راهداران اظهار داشت: نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع در فصول گرم در عملیات راهداری محوری اعم از تیغ کشی، رگلاژ و تسطیح حریم جاده، در فصول سرد طی عملیات راهداری زمستانی همچون نمک پاشی و برفروبی و در مواقع بحرانی مانند بازگشایی مسیرها در زمان وقوع سیل ملموس تر خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: استفاده از تجهیزات و ماشین آلات جدید راهداری زمستانی، ذخیره سازی نمک و سوخت و تجهیز تمامی راهدارخانه های واقع در نقاط استراتژیک و برفگیر استان بخشی از اقدامات عملیات راهداری زمستانی است و این اداره کل با برنامه ریزی مدون و بسیج نیروهای راهداری و بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری امادگی کامل برای مقابله با شرایط سخت را دارد.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی جمشیدی کارشناس ماشین آلات راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز حضور داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.