| کد خبر: 236290 |

◄ تقدیر مدیر عامل راه‌آهن ج.ا.ا از مدیرعامل شرکت رجا

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با اهدای لوح تقدیر از محمد رجبی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا قدردانی کرد.

تین نیوز

مراسم مزبور با هدف تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری به دلیل ارتقای کیفیت خدمات مسافری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذای اجتماعی در ایام کرونا برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، متن پیام لوح تقدیر مدیرعامل راه‌آهن ج.ا.ا به شرح زیر است:

"جناب آقای محمد رجبی

مدیرعامل محترم شرکت حمل و نقل ریلی رجا

بیش از یک سال است که جهان در تکاپوی غلبه بر شرایط دشواری است که به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا پدید آمده و تمام مناسبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را تغییر داده است. این دوران آزمون بزرگی برای استقامت، خردورزی و آینده نگری است.

در چنین شرایطی که صنعت حمل و نقل ریلی کشور عزیزمان نیز از تبعات آن به دور نماند، تلاش‌گران و دست اندرکاران این صنعت به منظور تداوم خدمت‌رسانی به میهن اسلامی‌مان و بهبود شرایط، با حرکتی جهادی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

بدین وسیله از کوشش‌های مسئولانه و دلسوزانه جناب‌عالی و همکاران‌تان در خدمت‌رسانی به مسافران و اجرای اقدامات و تمهیدات بهداشتی پیشگیرانه و حفظ نیروی انسانی مرتبط با بخش مسافری همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت محترم قدردانی می‌کنم.

امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و مشارکت و همدلی روزافزون مردم عزیز ایران از این بحران عبور کرده و همچنان شاهد پیروزی و سربلندی ایران عزیز باشیم.                                                                                                                                                                                                              سعید رسولی                                                                                                           معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره

                                                                                                        و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران "

 

در ادامه مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری نیز با اهدای تقدیرنامه‌ای مشترک به مدیرعامل راه‌آهن ج.ا.ا از حمایت‌های ایشان برای پیشبرد وظایف بخش مسافری حمل و نقل ریلی قدردانی کردند.

 متن پیام تقدیرنامه به شرح زیر است:

"جناب آقای سعید رسولی

معاون محترم وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن ج.ا.ا

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه ضیافت الله، بر خود لازم می‌دانیم مراتب امتنان خویش از مساعی و حمایت‌های صادقانه در پیشبرد وظایف بخش مسافری حمل و نقل ریلی ابراز نماییم.

مستحضرید که به دلیل شیوع کرونا ویروس و کاهش چشمگیر سفرهای برون شهری و تحمیل هزینه‌های مضاعف ناشی از رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وضعیت بسیار ناپایداری در شرکت‌ها ایجاد شده و حتی دورنمای امیدبخشی نیز متصور نخواهد بود.

لازم می‌دانیم بدین وسیله از اراده، دلسوزی و حمایت جنابعالی از صنعت مسافری که انشااله باعث توسعه و پیشرفت حمل و نقل ریلی مسافری خواهد شد صمیمانه سپاسگزاری به عمل آوریم.

مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری"

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.