| کد خبر: 154017 |

آغاز خارج‌سازی شناورهای مغروق خور موسی با همکاری چین و کره

مدیرعامل تاید واتر از همکاری با شرکت مشترک چینی -کره‌ای برای خارج‌سازی شناورهای مغروق خور موسی خبر داد و گفت:‌ تاید واتر در پسکرانه بندر شهید رجایی در بخش پایانه‌ها حضور دارد.

تین نیوز

مدیرعامل تاید واتر از همکاری با شرکت مشترک چینی -کره‌ای برای خارج‌سازی شناورهای مغروق خور موسی خبر داد و گفت:‌ تاید واتر در پسکرانه بندر شهید رجایی در بخش پایانه‌ها حضور دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه مهدی اعتصام اظهار کرد: تایدواتر کار عملیاتی خارج‌سازی 7 فروند از شناورهای مغروق را شروع کرده و امیدواریم این برنامه در بازه 21 ماهه قرارداد اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: این شناورها در محدود دریایی بندر امام خمینی (ره) قرار دارند؛ تعدادی از شناورها داخل خور موسی و تعدادی نیز خارج از آن قرار دارد.

وی خروج مغروق‌ها برای ایمن‌سازی خور انجام می‌شود، افزود:این کار با شرکت مشترک چینی و کره‌ای با تجهیزات تخصصی تایدواتر در حال انجام است.

وی با یادآوری این‌که عملیات خارج‌سازی دو فروند شناور از 17 شهریور امسال آغاز شده است، بیان کرد:‌ این کار در روند ایمن‌سازی،‌سرعت کشتی‌ها و سرعت کشتی‌ها در بندر امام خمینی موثر خواهد بود،‌چراکه در حال حاضر کشتی‌ها مجبورند مسیر زیگ‌زاگ مانندی را طی کنند.

مدیرعامل تاید واتر با اشاره به سالویج دو فروند شناور در اروندرود، اظهار کرد:‌ تاید واتر در پسکرانه بندر شهید رجایی در بخش پایانه‌ها حضور دارد و در پورت اپراتوری این بندر حضور نداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.