| کد خبر: 173181 |

◄ شکایت رانندگان؛ با یک بخشنامه 15 سرویس از ما کم کردند

از آنجایی‌که مدت سفر اردبیل- تهران از جاده سرچم کلاً ۷ ساعت است این بخشنامه عملاً جلو فعالیت یک سرویس دیگر اتوبوس‌ها را گرفته است. از تاریخ اجرای این بخشنامه هم مدت خواب اتوبوس ها افزایش یافته است و هم راننده‌ها بیکار شده‌اند.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری در تماس تلفنی با تین‌نیوز از صدور بخشنامه‌ای که به گفتهٔ او غیرمنطقی و غیر کارشناسی است و موجبات ضرر و زیان رانندگان و مالکین اتوبوس‌های مسافربری بین‌شهری اردبیل شده است شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز  وی دراین‌باره توضیح‌ داد: از تاریخ بیستم فروردین‌ماه سازمان حمل‌ونقل اردبیل دستوری صادر کرده است که اتوبوس‌های مسافربری در عرض ۴۸ ساعت فقط و فقط می‌توانند یک سرویس اردبیل – تهران داشته باشد.

او توضیح‌داد: از آنجایی‌که مدت سفر اردبیل- تهران از جاده سرچم کلاً ۷ ساعت است این بخشنامه عملاً جلو فعالیت یک سرویس دیگر اتوبوس‌ها را گرفته است. از تاریخ اجرای این بخشنامه هم مدت خواب اتوبوس ها افزایش یافته است و هم راننده‌ها بیکار شده‌اند.

او به وضعیت گرانی لاستیک و قطعات یدکی اشاره کرد و گفت: با این وضعیت اقتصادی و گرانی و تورم بیش‌ از حد و اقساط ماهیانه بالغ‌ بر ۱۵ میلیون تومان که به‌عنوان بازپرداخت وام مجبور هستیم ماهیانه به راهداری پرداخت کنیم و هزینه‌های زندگی چطور می‌توانیم با ۱۵ سرویس به جای ۳۰ الی ۳۵ سرویس ماهیانه از عهده این هزینه‌ها برآییم. ضمن اینکه اتوبوس‌های مسیر اصفهان- تهران که مدت سفر آن‌ها 6 ساعت است در ۲۴ ساعت ۴ سرویس انجام می‌دهند.

این راننده اتوبوس، ادامه‌داد: چرا اداره راهداری اردبیل عملکرد مغایر سیاست سازمان مرکزی و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده است و بخشنامه‌های دستوری و دقیقه‌ای صادر و جلو کاسبی حلال و فعالیت مشروع را می‌گیرند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.