| کد خبر: 150687 |

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

◄ توسعه رویه‌های بتنی در شبکه جاده‌ای

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور درباره ویژگی‌های آزادراه اصفهان- شیراز گفت: آزادراه ۲۲۰ کیلومتری اصفهان-شیراز، با قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب و کاهش ۴۰ درصدی نسبت به مسافت فعلی مسیر، باعث کاهش چشمگیر حجم ترافیک عبوری می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه آزادراه های کشور درباره ویژگی های آزادراه اصفهان- شیراز گفت: آزادراه ۲۲۰ کیلومتری اصفهان-شیراز، با قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب و کاهش ۴۰ درصدی نسبت به مسافت فعلی مسیر، باعث کاهش چشمگیر حجم ترافیک عبوری می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه اصفهان- شیراز گفت: آزادراه اصفهان-شیراز یکی از بزرگ ترین محورهای کشور محسوب می شود که در دست ساخت قرار دارد و به دلیل چند ویژگی خاص آنرا نسبت به سایر آزادراه ها متمایز می کند.

خادمی افزود: یکی از این ویژگی ها طول ۲۲۰ کیلومتری مسیر است که یکی از طولانی ترین آزادراه های در دست ساخت به شمار می رود؛ ویژگی دیگر آن قرار گرفتن این آزادراه در کریدور ترانزیتی شمال- جنوب است لذا یکی از مسیرهای پرترافیک از لحاظ بار و مسافر خواهد بود. همچنین موجب کاهش ۴۰ درصدی طول مسیر حدفاصل مبدا و مقصد پروژه می شود و صرفه اقتصادی بالایی را رقم خواهد زد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فناوری های نوین به کار رفته در روسازی بتنی این آزادراه که برای اولین بار در کشور انجام شده، تاکید کرد: اگرچه در گذشته شاهد اجرای روسازی بتنی در برخی جاده ها بوده ایم اما امسال برای اولین بار است که در حجم بزرگ در حد یک پروژه آزادراهی انجام می شود.

خدامی تصریح کرد: زمینه ای برای توسعه رویه های بتنی در شبکه جاده ای با این اقدام به وجود می آید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.