| کد خبر: 257746 |

تقاضای سفرهای ریلی به مشهد از ظرفیت قطارهای مسافربری سبقت گرفت

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: هم اکنون ظرفیت قطارهای مسافربری در مسیر مشهد تغییر نکرده و کاهش نیافته است، بلکه تقاضا برای سفرهای ریلی از ظرفیت موجود پیش افتاده است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: هم اکنون ظرفیت قطارهای مسافربری در مسیر مشهد تغییر نکرده و کاهش نیافته است، بلکه تقاضا برای سفرهای ریلی از ظرفیت موجود پیش افتاده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جواد معراجی فر روز چهارشنبه  افزود: شرایط سایر سامانه های حمل و نقلی دچار تغییر شده و موجب شده مسافر از سایر بخش ها به حمل و نقل ریلی بیایند.

وی بدون اشاره به نوع چالش در سایر بخش های حمل و نقلی بیان داشت: شرایط که همه شاهد آن هستیم باعث شده استقبال از سفرهای ریلی بیشتر شود و تقاضا برای استفاده از بخش ریلی افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان در خصوص مطالبه مردم برای افزایش ظرفیت سفرهای ریلی نیز بیان داشت: برنامه ریزی برای قطارهای مسافربری در تهران انجام می شود ولی راه آهن همه ظرفیت ریلی مسافری را برای خدمت شایسته به مردم و زائران حضرت رضا(ع) بسیج کرده است.

به گفته وی، تصمیم گیری درباره راهکارهای افزایش ظرفیتهای مسافری ریلی موجود، در تهران انجام می شود.

معراجی اظهار داشت: هم اکنون روزانه ۸۴ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند، این ظرفیت بدون تغییر نسبت به دوره های قبلی در پیش فروش بلیت قطارهای مسافری یکم تا ۱۵ تیرماه نیز اعمال شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.